ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره سرویس گیم پس Xbox. در ادامه با ما همراه باشید.

آزمایش اشتراک خانوادگی سرویس Xbox Game Pass در کلمبیا و ایرلند

در حال حاضر برخی از کاربران سرویس گیم پس ایکس باکس به اشتراک خانوادگی آن دسترسی دارند که به حداکثر ۴ بازیکن در یک منطقه اجازه میدهد که با تهیه اشتراک Xbox Game Pass Ultimate از آن استفاه کنند.

نحوه خرید و استفاده برای اینسایدر ها

مایکروسافت در طرح جدیدی که برای اینسایدر های مناطق ایرلند و کلمبیا معرفی کرد، به آنها اجازه میداد تا حداکثر ۴ نفر باهم از این اشتراک استفاده کنند. هنوز هیچ تاییدی درباره این کار توسط مایکروسافت وجود ندارد اما احتمال میرود همان اشتراک خانوادگی سرویس گیم پس باشد که در ابتدای سال به آن اشاره شد.
اینسایدر ها در مناطق ایرلند و کلمبیا میتوانند با مراجعه به فروشگاه های مایکروسافت، طرح Xbox Game Pass Insider Preview را خریداری کنند که امکان دعوت از کاربران عادی نیز برای آنها وجود دارد. ولی باید دارای اکانت همان منطقه باشند.

مدت استفاده

زمان استفاده از این طرح برای کاربران محدود خواهد بود. در صورتی که اشتراک گیم پس آلتیمیت یک ماهه داشته باشید، میتوانید به مدت ۱۸ روز از این طرح استفاده کنید. لازم به ذکر است که امکان بازگشت به طرح قبلی تا زمان تمام شدن این طرح برای کاربران وجود ندارد. کاربران Xbox All Access نیز امکان دسترسی به اشتراک خانوادگی گیم پس را ندارند.

ایرادات این سرویس

در حال حاضر این طرح ایرادات و نقص هایی دارد. برای مثال گاها اعضای گروه یا همان خانواده پس ازاضافه شدن به گروه ایمیلی برای پیوستن به این طرح دریافت نمیکنند و یا کاربران سرویس گیم پس پس از پذیرش دعوت، با خطا روبرو میشوند. این ها همه نشانگر این میباشند که باید منتظر نسخه نهایی و کامل این سرویس باشیم که احتمال میرود در پاییز سال جاری منتشر شود.
در صورت انتشار اخبار بیشتر درباره این موضوع، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.