God of War

اگر کمی هم اهل دنیای گیم و بازی ها ویدئویی باشید، حتما تا کنون اسم بازی های God Of War را شنیده اید. یک بازی نقش آفرینی و اکشن همه چیز تمام. داستان ها و ماجرا های فوق العاده. گیم پلی جذاب و دوست داشتنی. گرافیک های خیره کننده هر نسل در زمان خودش. همه و همه دست در دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین بازی های حال حاضر بکنند.

اما این بازی ها در عین عالی بودن، شاید بتوان گفت یک حسرت هم برای برخی گیمر ها بوده است. زیرا این بازی تنها برای کسانی که از کنسول سونی یعنی پلی استیشن استفاده میکنند، در دسترس است.
بله سری بازی های گاد آف وار فقط برای کنسول پلی استیشن در دسترس است. در این سال ها برخی شرکت های نه چندان معتبر، دست به تبدیل این بازی به نسخه قابل استفاده در PC زدند. اما با توجه به ضعف های زیادی که داشتند، نتوانستند کاری از پیش ببرند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره بازی God of War Ragnarok. در ادامه با ما همراه باشید.

کارگردان گاد آف وار از اسپویل عنوان Ragnarok اظهار ناامیدی کرد

چیزی به انتشار عنوان مورد انتظار God of War Ragnarok باقی نمانده است اما گویا نسخه فیزیکی این بازی در دسترس تعدادی محدود قرار گرفت. این اتفاق مطابق برنامه ریزی استودیو سانتا مونیکا برای انتشار بازی نبود اما به نظر میرسد که این بازی توسط برخی از خرده فروش ها در دسترس قرار گرفت که باعث شد اطلاعات آن فاش شود.

کوری بارلوگ که کارگردان نسخه ۲۰۱۸ بازی گاد آف وار و مدیر نوآوری استودیو Santa Monica میباشد، در توئیتی اعلام کرد که از این وضع ناراضی میباشد و این اتفاق را بسیار ناامید کننده بیان کرد. وی پس از اظهار ناامیدی از این بابت، از تمام کاربران عذرخواهی کرد و اعلام کرد که “هیچ کدام ما نمیخواستیم که چنین اتفاقی رخ دهد”

عنوان God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان ماه یعنی ۹ روز دیگر به صورت رسمی منتشر خواهد شد و کاربران پلی استیشن ۴ و پلی اسیتشن ۵ میتوانند به صورت قانونی آنرا خریداری کنند.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها. و همچنین سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.