Call of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره سری Call of Duty. در ادامه با ما همراه باشید.

درآمد 27 میلیارد دلاری سری کالاف دیوتی

به تازگی و به دنبال جنجال های شرکت مایکروسافت و نهاد های نظارتی مشخص شد که سری بازی های Call of Duty تا کنون بیش از 27 میلیارد دلار درآمد داشته اند.

همانطور که گفتیم جنجال های شرکت مایکروسافت با نهاد های نظارتی سر معامله اکتیویژن بلیزارد همچنان ادامه دارند و اخیرا اسنادی از جزئیات شرکت های مربوط فاش میشود که گویا قرار محرمانه باقی بمانند. خبر فوق هم توسط شخصی به نام Resetera منتشر شد که ادعا کرد سری بازی های کالاف دیوتی تا سال 2020 بیش از 27 میلیارد دلار درآمد زایی کردند. هرچند که در حال حاضر و پس از انتشار نسخه های Modern Warfare 2 و Warzone 2 این رقم باید بیش از 30 میلیارد باشد.

بر این اساس، سری بازی های Call of Duty دومین مجموعه بازی پردرآمد تاریخ میباشند که جایگاه اول مختص به مجموعه Pokemon میباشد. در این قسمت میتوانید سند مذکور را ببینید که سعی داشتند رقم موجود در آنرا مخفی کنند اما موفق نشدند.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.