کناره گیری نویسندگان، کارگردانان و کارمندان استودیو های بازی سازی اتفاقی رایج در صنعت گیم میباشد. تا کنون نیز شاهد بسیاری از این موارد بوده ایم. اخیرا نیز با خبر شدیم که یکی از نویسندگان استودیو BioWare و بازی های Mass Effect از این استودیو جدا شده است.

مک والترز (Mac Walters) نویسنده سری بازی های نامدار Mass Effect، به تازگی در صفحه لینکدین خود طی پستی اعلام کرد که قصد دارد پس از ۱۹ سال فعالیت در استودیو BioWare از این استودیو جدا شود. اما خبری از مقصد بعدی خود نداد.

وی اینگونه گفت که:

“این ۱۹ سال کار در BioWare، یک تجربه بی نظیر برای من بود و تصمیم به ترک این استودیو واقعا دشوار بود. طی این سال ها با افراد بسیاری همکاری کردم و افتخار این را داشتم که بخشی از بهترین تیم های توسعه باشم. درک تمامی این احساسات بسیار سخت میباشد و طی سالیان بعد به آن فکر خواهم کرد”

سابقه کاری Mac Walters بسیار بزرگ میباشد و نقش پررنگی در عناوین بزرگ دو دهه اخیر BioWare داشت. نویسنده ارشد در نسخه اول مث ایفکت، عنوان نویسنده اصلی در نسخه های دوم و سوم این بازی و همچنین عنوان کارگردان خلاق در نسخه Mass Effect: Andromeda از بزرگترین فعالیت های وی در استودیو BioWare میباشند. علاوه بر آن ها نیز سابقه کار روی Mass Effect: Legendary Edition به عنوان مدیر پروزه را نیز در کارنامه خود دارد.

سابقه کاری مک والتر فهرستی بلند بالا میباشد و علاوه بر عناوین مث ایفکت، نویسندگی عنوان Jade Empire و همچنین کارگردانی روایت Anthem و مدیریت تولید Dragon Age: Dread Wolf نیز در سابقه کاری وی به چشم میخورد. اما از این به بعد دیگر شاهد حضور او در پشت صحنه عناوین مث ایفکت و دیگر عناوین استودیو BioWare نخواهیم بود.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.