پلی استیشن

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.

بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.

شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانسته است پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.

خروجی ۱۴۴۰p

روز گذشته شرکت سونی اعلام کرد که اگر تقاضا زیاد باشد ممکن است خروجی ۱۴۴۰p به PS 5 اضافه کند. این تصمیم به این خاطر گرفته شده است که اولویت پلی استیشن با تلویزیون های خانگی است.

درباره عدم وجود مرورگر نیز حرف هایی زده شد. گویا شرکت سونی شک دارد که یک کنسول بازی به مرورگر احتیاجی داشته باشد. پس به احتمال زیاد در پلی استیشن ۵ خبری از مرورگر نخواهد بود.

در مورد پشتیبانی از واقعیت مجازی نیز سوالاتی وجود داشت. شرکت سونی فقط اعلام کرده است که کنسول جدید مسلما تجربه ی بهتری برای هدست ارائه می دهد. اما در مورد واقعیت مجازی حرف زیادی زده نشد. فقط گفته شد که واقعیت مجازی باید در خور کنسول جدید سونی باشد و نمیتوانند اطلاعات زیادی در این باره منتشر کنند.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.