The Elder Scrolls

مجموعه بازی های The Elder Scrolls را میتوان از موفق ترین بازی های استودیو بتزدا ( Bethesda ) دانست. این مجموعه از زمان انتشار تا به حال توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند. شاید بتوان موفق ترین بازی این مجموعه را Skyrim دانست که توانسته است از زمان انتشار تا کنون فروش فوق العاده ای را کسب کند.

از دیگر بازی های استودیو Bethesda میتوان به Fallout و Dishonored و Doom Eternal اشاره کرد. همجنین بسیاری از بازی های دیگر که لیست بلند بالایی دارند. اگر اهل بازی های نقش آفرینی و تخیلی هستید، حتما به شما پیشنهاد میکنیم بازی الدر اسکرولز را امتحان کنید.

پیشتر کمپانی ها و استودیو های بسیاری دست به ساخت مجموعه های تلویزیونی برگرفته از بازی های معروف زده اند. اکنون نیز خبری مبنی بر انتشار مجموعه تلویزیونی برگرفته از The Elder Scrolls به گوش میرسد که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت مجموعه تلویزیونی الدر اسکرولز

بر اساس شنیده ها گویا مجموعه تلویزیونی The Elder Scrolls توسط نتفلیکس در دست توسعه است. یکی از اینسایدر ها مدعی شده است که نتفلیکس در حال تولید سریال اقتنباسی از مجموعه الدر اسکرولز میباشد. گویا این مجموعه به بزرگی سریال ویچر خواهد بود.

Bethesda پیش از این به صورت رسمی تولید مجموعه برگرفته از Fallout را به دست سازندگان Westworld تایید کرده بود. در نظر داشته باشید این خبر فعلا در حد شایعه است. تا کنون خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.