Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk یکی از بازی هایی بود که مدت زیادی همه انتظار آنرا میکشیدند. این بازی برای اولین بار، در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. اما پس از چند سال، دوباره اخبار ان در سال ۲۰۱۸ اوج گرفت.

بازی سایبرپانک همانطور که از اسمش پیداست، در سال ۲۰۷۷ و در شهر Night City جریان دارد. این شهر کاملا یک محیط علمی را برای شما تصویرسازی میکند. وجود ربات ها، تکنولوژی فوق پیشرفته، هوش مصنوعی و انسان ها با اعضای بدن رباتی یک کلان شهر فوق پیشرفته را نشان میدهند.

وجود تکنولوژی های زیاد به ظاهر زندگی را در این شهر آسان تر کرده است. اما بدی های خود را هم دارد. در بازی سایبرپانک شما شاهد وجود باند های خلافکار که مشغول تجارت مواد و اسلحه و ربات هستند، میباشید.
داستان بازی سایبرپانک درباره شخصی به نام V میباشد. (شما میتوانید تماما کرکتر خود را شخصی سازی کنید. طوری که در هیچ بازی دیگری ندیده اید) این شخص به دنبال یافتن جایگاهی مناسب در این شهر میباشد. شما باید در راه هدف خود با بسیاری درگیر شوید و چالش های بسیاری را در این بازی پشت سر بگذارید.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره Cyberpunk 2077. در ادامه با ما همراه باشید.

احتمال انتشار آپدیت ۱٫۷ عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ تا یک ماه دیگر

اخیرا در Reddit اخباری مبنی بر انتشار آپدیت ۱٫۷ بازی Cyberpunk 2077 به گوش میرسد که بسیاری اعتقادی دارند در ماه آینده شاهد عرضه این آپدیت خواهیم بود.

بر اساس تغییرات جدیدی که در بخش استیم این بازی به ویژه در قسمت qa-branch یا همان Quality Assurance (سنجش کیفی) رخ داد، بسیاری از کاربران این اعتقاد را دارند که طی یک یا نهایتا دو ماه آینده شاهد عرضه آپدیت ۱٫۷ این بازی خواهیم بود.

در حال حاضر شرکت CDPR تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت، مشخص نکرده است. اما میدانیم که در این به روز رسانی شاهد تغییرات مهمی پیش از عرضه پکیج الحاقی Phantom Liberty خواهیم بود. با این حال تعدادی از کاربران احتمال میدهند که این تغییرات برای بهبود عملکرد DLSS 3.0 باشد و امکان ندارد که تا یک ماه آینده شاهد عرضه آن باشیم. اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که برای آماده سازی زیر ساخت لازم برای Phantom Liberty، حتما باید آپدیت ۱٫۷ منتشر شود و این، امری ضروری به نظر میرسد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.