ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره زمان برگزاری رویداد آینده ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

زمان برگزاری رویداد جدید Xbox

بر اساس خبری که به تازگی در فضای مجازی به چشم میخورد، متوجه شدیم که شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ 15 فوریه معادل 26 بهمن ماه، طی پادکستی با حضور فیل اسپنسر، مت بوتی و سارا باند، از برنامه های آینده شرکت ایکس باکس رونمایی کنند.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر انتشار عناوین فرست پارتی Xbox برای شرکت های رقیب به گوش میرسد. از جمله پلی استیشن و نینتندو. در ابتدا صرفا نام عناوین Hi-Fi Rush و Sea of Thieves به چشم میخورد. اما اکنون شاهد اضافه شدن بازی های دیگری به این لیست میباشیم. بازی هایی همچون Starfield، Indiana Jones and The Great Circle و Senua’s Saga. Hellblade 2.

لازم به ذکر است که هیچ یک از این بازی ها و حتی خود این خبر توسط شرکت مایکروسافت تایید نشده است. اما احتمال دارد یکی از مواردی که در پادکست مذکور به آن اشاره میشود، همین موضوع باشد. همچنین میتوانیم انتظار اشاره به اخبار جدید درباره کنسول های نسل آینده ایکس باکس را نیز داشته باشیم.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.