پلی استیشن

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.

بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.

شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانسته است پا به پای پلی استیشن پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.

اکنون اخباری پیرامون VR و استفاده آن برای Play Station 5 منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید

نحوه استفاده از VR در Play Station 5

اگر میخواهید برای Ps5 خود از دستگاه VR استفاده کنید، نیازمند یک اداپتور خواهید بود. در واقع این اداپتور برای دوربین دستگاه خواهد بود.

به گفته شرکت سونی، اگر شما هم اکنون Ps4 دارید و از PSVR استفاده میکنید، با خرید پلی استیشن ۵ میتوانید از همان PSVR استفاده کنید فقط باید یک اداپتور دوربین هم تهییه کنید. شرکت سونی گفته است که این اداپتور به صورت رایگان به افرادی که از خود شرکت سونی Play Station 5 را خریداری کرده اند، داده میشود.

شاید در حال حاضر، سفارش ممکن نباشد. زیرا به دلیل سفارشات بیش از حد، موجودی های سونی رو به اتمام است. اما Sony قول داده است تا در اسرع وقت این مشکل را حل کند. فقط کافیست اگر نتوانستید انرا سفارش دهید، در زمانی دیگر تلاش کنید.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.