اگر از طرفداران بازی های سبک سولزلایک و سولزبورن باشید، بی شک با نام Bloodborn هم آشنایی دارید. این سبک بازی ها از زمان انتشار اولین نسخه از بازی Dark souls، با استقبال زیادی روبرو شدند و پس از آن نیز هر بازی توانست این مسیر را به خوبی ادامه دهد.

یکی از این عناوین نیز Bloodborn نام دارد که در سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. یکی از انتقاداتی هم که همیشه نسبت به این بازی وجود داشت همین بود. اما به تازگی اخباری درباره احتمال انتشار نسخه PC بلادبورن منتشر شد که میتواند برای طرفداران امیدوار کننده باشد.

در جدید ترین مصاحبه رسانه PC Gamer با کارگردان این بازی یعنی هیدتاکا میازاکی، سوالاتی در این باره پرسیده شد که هرچند جواب مشخصی وجود نداشت، اما شاید بتوانیم به نحوی این صحبت ها را تاییدی برای انتشار نسخه PC بلاد بورن بدانیم.

هیدتاکا میازاکی در پاسخ به ژورنالیست PC Gamer درباره احتمال انتشار Bloodborn برای PC اینگونه گفت که:

“من میدانم که کارکنان استودیو (فرام سافتور) مشتاق به انتشار نسخه PC بازی هستند. اگر من هم بگویم که مشتاق آن هستم، برایم دردسر درست خواهد شد. اما این مسئله ای نیست که درباره آن مخالفت کنم.

بی شک به عنوان یکی از سازندگان بلادبورن، دوست دارم که کاربران بیشتری از آن لذت ببرند. مخصوصا به این خاطر که این عنوان اکنون یک بازی قدیمی به حساب میرود و سخت افزار قدیمی ای دارد.

به نظر من هر اثری که همانند Bloodborn در چنین وضعیتی میباشد، لیاقت این را دارد که توسط کاربران بیشتری تجربه شود تا بتوانند از عناوین شاهکار گذشته لذت ببرند. این موضوعی نیست که محالف آن باشم”

همانطور که گفتیم، هیچونه قطعیتی در صحبت های میازاکی وجود ندارد. اما میتوانیم امیدوار باشیم که به زودی اخبار بیشتری در این باره دریافت خواهیم کرد.

Bloodborn هم اکنون برای کنسول Ps4 در دسترس میباشد. کابرانی از Ps5 هم که تمایل به تجربه این عنوان دارند، میتوانند با استفاده از قابلیت Backward Compatibility از این بازی لذت ببرند.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.