pubg Mobile

pubg Mobile یکی از عناوین پرطرفدار چندوقت اخیر در دنیای گیم بوده است. این بازی با سبک جذاب خود توانسته است تعداد زیادی از بازی دوستان را به خود حذب کند.

شما در این بازی به همراه ۹۹ نفر دیگر در یک سرزمین فرود می آیید. پیروز شدن در این بازی به ظاهر بسیار ساده است. فقط باید تا آخر بازی زنده بمانید. اما در عمل این کار بسیار سخت است. شما باید با استفاده از اسلحه ها و زره هایی که بدست می آوردید، دشمنان خود را از سر راه بردارید. شما به تدریج و بازی کردن های پی در پی میتوانید مهارت خود را بالا ببرید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب بازی پابجی این است که شما میتوانید از دوستان خود که این بازی را دارند دعوت کنید تا با شما به بازی بپردازند. این کار میتوانید لذت بازی را برای بازیکنان چند برابر کند.

طی روز های گذشته اپدیت ۱٫۱ برای بازی پابجی موبایل منتشر شد. در این بازی بسیاری ویژگی های جدید، از جمله مود مترو به بازی اضافه شده اند.

اما این اپدیت یک اپدیت اختیاری نیست و کاربران قبل ورود به بازی، باید حتما آنرا اپدیت کنند. اگر این آپدیت را از مایکت دانلود کرده اید فورا آنرا پاک کنید. حتما آنرا از گوگل پلی دانلود کنید. در صورت تشخیص بازی، ممکن است بین ۷ روز تا ۱۰ سال حساب کاربر مسدود شود.

لازم به ذکر است این آپدیت برای همه منتشر نشده است. فقط برای کسانی که پیغام خطا دریافت میکنند اجباری است.

شما در سایت Zeox میتوانید اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل، رویال پس پابجی موبایل و پرایم پابجی موبایل با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن انرا تحویل بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.