God of War

اگر کمی هم اهل دنیای گیم و بازی ها ویدئویی باشید، حتما تا کنون اسم بازی های God Of War را شنیده اید. یک بازی نقش آفرینی و اکشن همه چیز تمام. داستان ها و ماجرا های فوق العاده. گیم پلی جذاب و دوست داشتنی. گرافیک های خیره کننده هر نسل در زمان خودش. همه و همه دست در دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین بازی های حال حاضر بکنند.

اما این بازی ها در عین عالی بودن، شاید بتوان گفت یک حسرت هم برای برخی گیمر ها بوده است. زیرا این بازی تنها برای کسانی که از کنسول سونی یعنی پلی استیشن استفاده میکنند، در دسترس است.
بله سری بازی های گاد آف وار فقط برای کنسول پلی استیشن در دسترس است. در این سال ها برخی شرکت های نه چندان معتبر، دست به تبدیل این بازی به نسخه قابل استفاده در PC زدند. اما با توجه به ضعف های زیادی که داشتند، نتوانستند کاری از پیش ببرند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره احتمال ساخت نسخه ریمستر سه گانه God of War. در ادامه با ما همراه باشید.

احتمال ساخت نسخه ریمستر سه گانه گاد آف وار

اخیرا شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه ریمستر سه گانه بازی های God of War به گوش میرسد.

بر اساس ادعای نیک بیکر، یکی از اینسایدر های صنعت گیم، شرکت سونی در حال کار روی ساخت سه نسخه اول سری بازی های گاد آف وار برای کاربران پلی استیشن 5 میباشد. وی اینطور میگوید که:

“من خیلی وقت است که از مسیر جدید سری بازی های God of War نگران میباشم و بیشتر به نسل های قدیمی این سری علاقه دارم.

هنگامی که متوجه شدم ممکن است این ریمستر تولید شود، به یکی از دوستانم که علاقه زیادی به این بازی دارد اطلاع دادم و بسیار خوشحال شد. آنطور که شنیدم ممکن است به زودی شاهد عرضه ریمستر سه گانه گاد آف وار برای پلی استیشن 5 باشیم.

اکنون مطمئن نیستم که این ریمستر در سال 2024 عرضه خواهد شد یا 2025. اما چیزی که میدانم این است که ریمستر سه گانه عرضه خواهد شد”

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این نسخه وجود ندارد و حتی زمان انتشار آن نیز تقریبی میباشد. هرچند که تمام این اخبار نیز تا قبل از اعلام رسمی شرکت سونی، در حد شایعه میباشند. اما با توجه به علاقه این شرکت به ساخت نسخه های ریمستر از بازی های خود، این احتمال وجود دارد که به زودی خبر عرضه ریمستر God of War را نیز بشنویم.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها. و همچنین سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.