GTA

 

عنوان GTA یا همان Grand Theft Auto به معنای سرقت بزرگ. بزرگترین و محبوب ترین ساخته شرکت ROCKSTAR. بازی ای که میتوان گفت برای تمام گیمر ها و حتی کسانی که مدت کمی اهل بازی های ویدئویی بوده اند، شناخته شده است. از اولین نسخه آن تا همین آخرین نسل آن یعنی Grand Theft Auto V.

تمام نسخه های بازی جی تی ای از اول تا کنون بین مخاطبان بسیار محبوب بوده اند. اما شاید رقابت اصلی را بتوان بین نسخه V و San Andreas دانست. که نسخه San Andreas با وجود اینکه قدیمی تر میباشد و بسیاری از ویژگی های نسخه V را ندارد اما هنوز هم برای بسیاری، بهترین تسخه بین تمام نسل های این بازی میباشد.
یکی از دلایل محبوبیت زیاد مجموعه بازی های GTA را میتوان سبک این بازی ها دانست. سبک Open World یا همان جهان باز که بازیکنان قادرند به هر کجا از نقشه بازی که میخواهند بروند و محدودیتی برایشان وجود ندارد. همچنین وجود حالت های مختلف برای بازی کردن. شما در بازی های جی تی ای تقریبا هرکاری بخواهید میتوانید انجام دهید. ماشین های داخل خیابان را سرقت کنید. برای خود خانه بخرید. زندگی شخصی خود را داشته باشید و بسیاری امکانات دیگر. همچنین مراحل و خط داستانی زیبای این بازی را میتوان یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن دانست.
مدت زیادی است که نسخه V بازی جی تی ای منتشر شده است و کاربران برای عرضه نسخه جدید یعنی VI لحظه شماری میکنند. از زمان انتشار نسخه V تا کنون فقط آپدیت های برای آن ارائه میشده است که میتوان گفت هیچ جوره نتوانسته است اشتیاق کاربران به نسخه VI را کمتر کند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره GTA VI. در ادامه با همراه باشید.

احتمال رونمایی از جی تی ای ۶ در سال آینده و با شیوه ای جدید

بر اساس ادعای تام هندرسون، یکی از اینسایدر های مطرح دنیای گیم، اینطور به نظر میرسد که سال آینده شاهد رونمایی از GTA VI با سبک و شیوه ای جدید خواهیم بود.

چندی پیش شرکت راکستار هم اعلام کرد که در حال ساخت این نسخه میباشند اما فقط در حد خبر بود و شاهد هیچ تریلر یا عکسی نبودیم. البته به تازگی عکس هایی منتشر شد که بر اساس ادعای ناشر، عکس های محیط جی تی ای VI بودند. (در انتهای مطلب میتوانید عکس ها را مشاهده کنید) راکستار هم این موضوع را رد نکرد اما اعلام کرد که این عکس ها متعلق به نسخه نهایی بازی نیستند و هنوز هم در حال کار روی این عنوان هستند. بر اساس این ادعا، باید منتظر تفاوت های زیادی باشیم.

تام هندرسون معرفی و نمایش GTA VI را یک معرفی متفاوت و بزرگ ترین معرفی تاریخ بازی ها خطاب میکند و اعتفاد دارد که در سال ۲۰۲۳ این رونمایی انجام خواهد شد و شاید حتی تا سال ۲۰۲۵ نیز به بازار عرضه نشود.

وی در ادامه اینطور گفت:

“پس از اینکه در سال ۲۰۲۱ اعلام کردم که زمان احتمالی انتشار نسل آینده جی تی ای سال های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ میباشد، عده زیادی از من دلخور شدند و به من انتقاد کردند. اما اگر با سابقه شرکت Rockstar و Take-Two آشنا باشید، متوجه میشوید که این اتفاق معقول به نظر میرسد. نسل قبل این بازی و همچنین Red Dead Redemption 2 نیز دقیقا ۲ سال قبل از عرضه، معرفی شدند.

هندرسون اعتقاد دارد که شرکت راکستار در یک رونمایی متفاوت، گیمپلی بازی و شخصیت های آنرا معرفی خواهد کرد و تا حدودی نیز با ادعای مایکروسافت مبنی بر انتشار این بازی در سال ۲۰۲۴ موافق میباشد و میگوید حتی ممکن است که تا سال ۲۰۲۵ نیز زمان ببرد.

بر اساس تصاویری که مشاهده میکنید، ما در این نسخه از جی تی ای، با دو شخصیت Lucia و Jason بازی خواهیم کرد و چیزی مشابه ماجرای Bonnie & Clyde خواهد بود. همچنین دو شخصیت اصلی دیگر نیز وجود دارند که در حال حاضر اطلاعاتی از آنها وجود ندارد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.