بازی Ghostrunner

بازی Ghostrunner محصول شرکت لهستانی وان مور لول (One More Level) است. شما در این بازی در درواقع یک سبک خاص را مشاهده نمیکنید. بلکه این بازی تلفیقی از چندین سبک مختلف است. البته این کار که شما چندین سبک را با هم تلفیق کنید و در یک بازی قرار بدهید، ریسک است.

بازی گوست رانر توانسته است از پس این کار بر بیاید. اما این به معنای این نیست که یک بازی بی نقص را شاهد هستیم. داستان بازی گوست رانر درباره جهانی است که افراد ثروتمند و قدرتمند بر آن حاکم شده اند. رفتار این افراد با بقییه مردم به نحوی است مه گویا آنها خالقند و مردم مخلوقشان. این رفتار ها و نا عدالتی ها باعث ایجاد هرج و مرج در این شهر شده است.
شما در این بازی در نقش یک گوست رانر به نام جک هستید. شخصیتی که هیچی از گذشته خود نمیداند و فقط یک صدا درون سر خود میشنود. صدایی که از او میخواهد تا فعالیت هایی را انجام دهد و در کنار آن، جک را از گذشته خود مطلع میسازد. این بازی داستان زیبا و جالبی دارد و میتواند مخاطب را به راحتی جذب خود کند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره بازی Ghostrunner. در ادامه با ما همراه باشید.

از تریلر Season Pass بازی گوست رانر 2 رونمایی شد

کمتر از یک هفته با انتشار نسخه دوم بازی Ghostrunner فاصله داریم و به اکنون تریلر جدیدی از سیزن پس و DLC این بازی منتشر شده است.

اولین DLC بازی گوست رانر 2 در تاریخ 16 آذر ماه و تحت عنوان The Ice Pack منتشر خواهد شد که شامل سه ایکسن جدید برای شمشیر، دست و یک اسکین یخی برای موتور سیکلت خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست و با اعلام رسمی استودیو One More Level، سیزن پس این بازی نیز با قیمت 19.99 دلار در راه است که شامل حالت جدید بازی و آیتم های تزئینی میباشد.

اولین بسته از آیتم های تزئینی همانطور که اشاره کردیم، The Ice Pack نام دارد که شامل موارد مذکور خواهد بود. اما پکیج دوم فوریه 2024 منتشر خواهد شد که The Dragon Pack نام خواهد داشت. بعد از آن نیز پکیج Heat Pack را خواهیم داشت که در ماه ژوئن سال 2024 عرضه خواهد شد. در ادامه سال 2024 نیز حالت Endless Moto و پکیج The Anniversary منتشر خواهد شد که تاریخ انتشار آنها به ترتیب سپتامبر و اکتبر خواهد بود.

عنوان Ghostrunner 2 در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم های PC، Xbox Series S/X و PlayStation 5 منتشر خواهد شد.

 

همچنین میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید