Call of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره احتمال انتشار بازی های Call of Duty برای Ps6. در ادامه با ما همراه باشید.

عدم مخالفت ایکس باکس با عرضه کالاف دیوتی برای پلی استیشن ۶

بر اساس اطلاعات جدیدی که اخیرا از معامله Activision و Xbox منتشر شد، فهمیدیم که مایکروسافت مخالفتی با عرضه Call of Duty برای Ps6 نخواهد داشت.

مایکروسافت در بیانیه ای که در پاسخ به اصلاحات پیشنهادی CMA ارائه کرد، اعلام کرد که قصد دارد طی قراردادی، تمامی بازی های کالاف دیوتی را تا حداقل ۱۰ سال آینده برای پلی استیشن منتشر کند. پیش تر هم چنین پاسخی را از جانب شرکت مایکروسافت شاهد بودیم که در آن اعلام کرد تمامی نگرانی های موجود در قبال انحصاری شدن Call of Duty با عقد قرارداد های به خصوص، برطرف خواهد شد.

مایکروسافت ادعا میکند که این قرارداد برای هیچ یک از کنسول های سونی از جمله پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ ضرری نخواهد داشت که این قضیه شامل نسل آنیده کنسول های پلی استیشن یعنی Ps6 نیز خواهد شد. همچنین هر دو شرکت سونی و مایکروسافت در عدم عرضه کنسول های نسل جدید تا سال ۲۰۲۸ هم نظر میباشند که این امر نیز انتشار کالاف دیوتی برای نسل بعد پلی استیشن را ممکن میسازد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.