star wars outlaws

عنوان Star Wars Outlaws که مدت زیادی است درباره آن صحبت میشود و اوایل شک و تردید های زیادی در خصوص زمان انتشار این بازی وجود داشت. حتی عده‌ای معتقد بودند که نباید تا چند سال آینده منتظر رونمایی از آن باشیم. اما چندی پیش با انتشار تریلری، تمام این شایعات خاتمه یافتند و مظمئن شدیم که در همین سال میتوانیم آنرا تجربه کنیم.

طبق گفته سازندگان، Star Wars Outlaws قرار است اولین بازی کاملا جهان باز از سری استار وارز باشد. در این عنوان قرار است شاهد قمر ها و سیارات فراوانی باشیم که کاربران قارد خواهند بود به صورت آزاد، در آنها گشت و گذار کنند و اگر از طرفداران Star Wars میباشید، بی شک بسیاری از این سیارات برای شما آشنا خواهند بود و این قضیه لذت بازی را برای شما دو چندان میکند.

از جمله سیاراتی که بازیکنان قرار است در این عنوان، شاهدش باشند، میتوان به سیاره بیابانی Tatooine، سیاره یخی Kijimi و سیاره‌ای به نام Toshara اشاره کرد که دو سیاره Kijimi و Tatooine را پیش تر در The Rise of Skywalker دیده بودیم. اما سیاره Toshara و برخی سیارات دیگر، پیش از این در هیچ کدام از نسخه های Star Wars وجود نداشتند.

 

عنوان Star Wars Outlaws در تاریخ 30 آگوست 2024 (9 شهریور ماه 1403) برای PC، ایکس باکس سری اس/ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.