مایکروسافت

 

مایکروسافت را میتوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا دانست. در واقع Microsoft را باید فرا تر از یک شرکت دانست. این ابرشرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی در کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در زمیته های فراوانی فعالیت دارد.

نرم افزار، سخت افزار، وسایل برقی و اینترنت و خدمات شبکه های اجتماعی. همگی از موارد فعالیت این ابر شرکت میباشند. اما معروف ترین فعالیت های Microsoft، کنسول های بازی و بازی های ویدئویی آن است. اکثرا هم شاید این شرکت را به کنسول ها و بازی هایش بشناسند.
کنسول های پرطرفدار و پرفروش ایکس باکس (Xbox) که توانسته است اند به خوبی این برند را در جهان مطرح کنند. بازی های انحصاری فوق العاده ای همچون: Halo و Forza Horizon و Forza Motorsport و بسیاری دیگر که بسیار معروف و محبوب میباشند.
یکی از سرویس های شرکت Microsoft که توانسته است فراتر از انتظار ظاهر شود، سرویس گیم Game Pass میباشد. این سرویس در وقع به کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و همینطور کاربران PC اجازه میدهد تا در مدت زمان مشخص و به صورت نامحدود به بازی های معینی از این سرویس دسترسی داشته باشند و بتوانند بازی های مختلف را تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره معامله بزرگ شرکت مایکروسافت. در ادامه با ما همراه باشید.

تایید معامله Activision Blizzard شرکت Microsoft توسط دادگاه فدرال آمریکا

دادگاه فدرال آمریکا به تازگی به طور رسمی اعلام کرد که معامله اکتیویژن بلیزارد شرکت مایکروسافت هیچگونه زیانی برای بازار نخواهد داشت. که این به معنی شکست FTC در ارائه مدرک مناسب میباشد.

قاضی این پرونده اعلام کرد که FTC موفق نشد مدارک لازم و مناسب به منظور خروج سری بازی های Call of Duty از پلی استیشن و ضرر این معامله برای بازار سرویس های اشتراکی و ابری به دادگاه ارائه کند بنابراین دستور مقدماتی FTC مورد قبول نمیباشد.

متن نهایی قاضی بدین شرح بود:

وظیفه دادگاه درباره این پرونده مشخص و محدود میباشد. باید تصمیم بگیریم که بر اساس شواهد و مدارک ارائه شده توسط FTC، این معامله را مسدود کنیم و زمان بیشتری برای بررسی در نظر بگیریم یا خیر.

دادگاه در جریان این پرونده متوجه شد که شواهد و مدارک FTC برای رد قرارداد مذکور، کافی نمیباشند و ادعای محکمی مبنی بر لغو این معامله وجود ندارد. برحلاف این ادعا، شواهد و مدارک نشانگر این هستند که با انجام این قرارداد، کاربران بیشتری به محتویات اکتیویژن و سری بازی های کالاف دیوتی دسترسی خواهند داشت. بنابراین درخواست مقدماتی FTC مبنی بر لغو این قرار داد رد میشود.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.