Call Of Duty Black Ops Cold War

|اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانسته اند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند. اکنون نوبت به نسل جدید این مجموعه یعنی Call Of Duty Black Ops Cold War رسیده است.

این بازی جدید ترین و هیجان انگیز ترین بازی این مجموعه خواهد بود. سری بازی های کالاف دیوتی معمولا خط داستانی بسیار زیبایی دارند. یکی از دلایل جذابیت آنها همین داستان آنها می باشد.

اکنون این نسل از این بازی امده است تا تجربه ای جدید را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. یکی از اخبار جالبی که راجع به این نسل منتشر شد، خبر ترکیب این نسل با نسخه Warzone بود. این خبر برای همگان هیجان انگیز بود. زیرا نسخه Warzone یکی از پرطرفدار ترین و همینطور پر فروش ترین نسخه های تاریخ Call Of Duty بوده است. البته این ترکیب در همین ابتدا انجام نشده است. به گفته افراد مربوطه، این ترکیب کمی زمان می برد.

اکنون نسخه جدید سری بازی های کالاف دیوتی یعنی Call Of Duty Black Ops Cold War با ورود خودش توانسته است رکورد هایی به نام خود ثبت کند که در ادامه به آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

این نسخه از کالاف دیوتی توانسته است رکورد میزان فروش این بازی ها را در زمان عرضه بزند. البته فقط به صورت دیجیتال. اما این هم خود یک رکورد جدید می باشد.

این بازی هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC در دسترس است.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.