ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره جدید ایکس باکس سری اس. در ادامه با ما همراه باشید.

افزایش مجدد قیمت Xbox Series S در کشور هند

ریشی الوانی تحلیل گر بازار گیمینگ کشور هند، در گزارش اخیر خود اعلام کرد که قیمت کنسول ایکس باکس سری اس برای دومین بار در این کشور افزایش یافت. قیمت جدید این کنسول ۳۹٫۹۹ روپیه خواهد بود که از زمان شروع سری جدید پیش فروش های این کنسول یعنی تاریخ ۱۰ ژانویه اعمال خواهد شد.

قبلا هم محصولات شرکت Xbox سابقه افزایش قیمت در این کشور را داشته اند. برای مثال کنسول Xbox Series X در سال گذشته برای بار سوم با افزایش قیمت مواجه شد و قیمت آن به ۵۵٫۹۹۰ روپیه رسید. علاوه بر آن نیز، نسل دوم دسته های الیت این شرکت و همیتطور دسته های بی سیم آن، دچار افزایش قیمت شدند.

دفعه قبلی که قیمت کنسول Xbox Series S افزایش یافت به قیمت ۳۷٫۹۹۰ روپیه رسید که اکنون پس از چندین ماه دو هزار روپیه به قیمت آن اضافه شد. این در حالی است که هم شرکت پلی استیشن و هم شرکت ایکس باکس، به تازگی خبر از افزایش قیمت کنسول های خود دادند و انتظار میرود که شرایط در کشوری مانند هند که داشتن یک کنسول یک آپشن خاص به شمار میرود، سخت تر از پیش شود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.