The Last of Us

شاید بسیاری از کسانی که در دنیا اهل گیم هستند، تا کنون اسم بازی The Last of Us را شنیده باشند. یکی از بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن. البته باید اینگونه بگوییم: یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های انحصاری پلی استیشن.

سری بازی های لست آف آس، شامل دو شماره میباشند و از زمان پلی استیشن ۴ تا کنون منتشر میشوند. چندی پیش هم نسل جدید این بازی یعنی لست آف آس ۲ منتشر شد. این بازی هم برای پلی استیشن ۴ و هم برای پلی استیشن ۵ در دسترس می باشد.

این بازی به خاطر گیم پلی جذاب و خط داستانی فوق العاده اش توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند. علاوه بر آن، گرافیک فوق العاده و توجه زیاد به جزئیات را میتوان از دیگر عوامل موفقیت این بازی دانست. اکنون هم با انتشار نسخه جدید این بازی، بسیاری مشتاقند تا آنرا تجربه کنند.

نسخه جدید این بازی یعنی لست آف آس ۲ ، چندی پیش در مراسم The Game Awards رکوردی از خود به جا گذاشت. بیشترین دفعات نامزد شدن در عنوان های مختلف این مراسم. یعنی ۱۰ مرتبه. رکوردی که هیچ بازی دیگری نتوانسته است به آن برسد. پیش از این بازی، این رکورد با ۸ مرتبه برای بازی Red Dead Redemption 2 بود.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 . در ادامه با ما همراه باشید.

 

تولید نسل سوم عنوان لست اف آس تایید شد

به تازگی مستندی جدید از The Last of Us Part 2 تحت عنوان Grounded ll منتشر شد که نسل دراکمن، کارگردان این سری، به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارند نسل سوم این بازی پرطرفدار را هم تولید کنند.

چندی پیش نیز کاربری به نام Shinobi602 اعلام کرد که استودیو Naughty Dog در حال کار بر روی یک عنوان جدید تک نفره میباشد. طی مستند Grounded ll نیز نیل دراکمن با اشاره به این موضوع که فصل دیگری از این بازی وجود خواهد داشت اعلام کرد ایده ساخت نسل سوم آنرا در سر دارد و این نسل هم همانند دو نسل قبلی بسیار جذاب خواهد بود.

صحبت های وی بدین صورت بود:

“مدت ها به این موضوع فکر میکردم که آیا ایده ای برای ساخت آن (نسخه سوم لست آف آس) وجود دارد یا خیر و سال ها زمان برد تا به جواب رسیدم. در حال حاضر یک داستان مشخصی در ذهنم ندارم. اما مفهوم و فکر هایی دارم که همانند دو نسل قبلی بسیار جذاب است. این فکر در کنار مستقل بودن، در راستای دو نسل قبل قرار خواهد گرفت. بنابراین اینطور فکر میکنم که یک فصل دیگر برای این داستان خواهیم داشت”

 

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها. کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.