توضیحاتی راجع به بازی Halo

مجموعه بازی های Halo را میتوان از موفق ترین بازی های مایکروسافت دانست. این بازی به کمک سبک پرطرفدار خود و گرافیک بالا در هر نسل توانسته است فروش بسیار خوبی بدست آورد.

بازی های این مجموعه با ورودشان به ضنعت گیم توانسنمد به یک باره توجه همگان را جلب شرکت مایکروسافت کنند. دقیقا در سال هایی که پلی استیشن با کنسول نسل دوم خود یعنی Play station 2 یکه تازی میکرد، مایکروسافت با معرفی ایکس باکس توانست همگان را متعجب کند. آنها ادعا داشتند که ایکس باکس کنسول آینده است. تا کنون هم توانسته اند پا به پای پلی استیشن پیشرفت کنند. اما یکی از عواملی که در آن سال ها باعث شد نام ایکس باکس شنیده شود، بازی Halo یا همان هیلو بود.

هیلو را میتوان قدیمی ترین بازی انحصاری مایکروسافت دانست. بازی ای که توانست شرکت مایکروسافت را از ورشکستگی اقتصادی نجات دهد و نام ایکس باکس را به شهرت برساند. یک بازی شوتر اول شخص که وقایع آن در سیارات و کهکشان های دیگر رخ میدهند.

هیلو با گذشت سال ها و با آمدن هر نسل جدید ایکس باکس، توانست بیش از پیش کاربران را جذب خود کند. همچنین سبک مبارزه ای این بازی رفته رفته تقریبا شبیه به بازی های Call Of Duty و Battlefield شد. تا کنون سری بازی های هیلو توانسته اند نمرات بالایی را از منتقدان دریافت کنند.

اکنون هم نوبت به نسل جدید این بازی یعنی Halo Infinite رسیده است. باید ببینیم این نسل چگ.نه ظاهر میشود.

به تازگی خبری راجع به یکی از سازندگان بازی هیلو منتشر شد که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

کناره گیری سازنده هیلو

چندی پیش اخباری راجع به کناره گیری کریس لی (سازنده اصلی بازی Halo infinite) به گوش رسید. اما پس از مصاحبه Bloomberg، درستی این خبر تایید شد.

کریس لی (Chris Lee) بیش از یک دهه بود که در توسعه سری بازی های Halo فعالیت داشت. وی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ اغاز کرده بود. بسیاری او را عامل اصلی موفقیت بازی های Halo میدانستند.

کریس لی تایید کرد که از ساخت بازی infinite کناره گیری خواهد کرد و به دنبال برنامه ریزی برای اینده بازی ها خواهد بود. همچنین اظهار داشت اطمینان کامل به تیم سازنده دارد و با وجود رفتن او، باز هم Halo مانند قبل عالی خواهد بود. لازم به ذکر است که او همچنان کارمند شرکت مایکروسافت است و همچنان در این شرکت مشغول به کار است.

تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Halo infinite مشخص نشده است. فقط در همین حد معلوم است که این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر میشود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.