EA Sports FC

تقریبا دو هفته پیش بود که شرکت الکترونیک آرتز از بازی فوتبال جدید خود تحت عنوان EA Sports FC 24 رونمایی کرد. که در واقع این عنوان نسل جدید سری بازی های فیفا میباشد. اما از آنجا که قرارداد این شرکت با فدراسیون رسمی فوتبال یعنی FIFA به پایان رسید، به ناچار نام این سری بازی محبوب هم تغییر کرد.

روز به روز اخبار بیشتری درباره این بازی منتشر میشود. در جدید ترین این اخبار از VGC، متوجه شدیم که لیگ برتر انگلستان به صورت کامل در این بازی لایسنس خواهد بود. این به معنای این خواهد بود که تمامی تیم ها، بازیکنان، استادیوم ها، لباس ها و حتی اسپانسر ها در این بازی به صورت کامل و درست حضور خواهند داشت. این امر در خصوص لالیگای اسپانیا هم صدق خواهد کرد و تمامی تیم های این لیگ به غیر از بارسلونا، لایسنس خواهند بود.

عنوان EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر معادل 7 مهر ماه برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس، نینتندو سوئیچ و PC عرضه خواهد شد. اما اگر قصد دارید این بازی را زودتر از بقیه تجربه کنید، باید نسخه Ultimate Edition آنرا تهیه کنید. در این صورت میتوانید یک هفته زودتر یعنی 30 شهریور ماه این بازی را داشته باشید.

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.