مایکروسافت

 

مایکروسافت را میتوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا دانست. در واقع Microsoft را باید فرا تر از یک شرکت دانست. این ابرشرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی در کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در زمیته های فراوانی فعالیت دارد.

نرم افزار، سخت افزار، وسایل برقی و اینترنت و خدمات شبکه های اجتماعی. همگی از موارد فعالیت این ابر شرکت میباشند. اما معروف ترین فعالیت های Microsoft، کنسول های بازی و بازی های ویدئویی آن است. اکثرا هم شاید این شرکت را به کنسول ها و بازی هایش بشناسند.
کنسول های پرطرفدار و پرفروش ایکس باکس (Xbox) که توانسته است اند به خوبی این برند را در جهان مطرح کنند. بازی های انحصاری فوق العاده ای همچون: Halo و Forza Horizon و Forza Motorsport و بسیاری دیگر که بسیار معروف و محبوب میباشند.
یکی از سرویس های شرکت Microsoft که توانسته است فراتر از انتظار ظاهر شود، سرویس گیم Game Pass میباشد. این سرویس در وقع به کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و همینطور کاربران PC اجازه میدهد تا در مدت زمان مشخص و به صورت نامحدود به بازی های معینی از این سرویس دسترسی داشته باشند و بتوانند بازی های مختلف را تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره معامله بزرگ شرکت مایکروسافت. در ادامه با ما همراه باشید.

بر اساس ادعای شرکت Microsoft سرویس گیم پس باعث کاهش فروش بازی ها میشود

تصوری که اکثریت از سرویس گیم پس دارند، این است که به وسیله آن میتوانند برخی بازی ها را رایگان تجربه کنند و آنرا یک سرویس با سود بالا تلقی میکنند. اما گویا شرکت مایکروسافت مخالف این نظر میباشد.

طی گزارش ۲۷۷ شرکت Microsoft که صفحه ای مربوط به یکی از تحقیقات CMA درباره معامله اکتیویژن بلیزارد میباشد، اعلام شد که سرویس گیم پس باعث کاهش فروش بازی ها میشود. بر اساس این گزارش که در پایین این متن مشاهده میکنید، مایکروسافت به این شاره دارد که فروش بازی هایی که در سرویس گیم پس موجود میشوند طی ۱۲ ماه بعد دچار کاهش میشود

هرچند که این سرویس برای کاربران بسیار مفید و به صرفه است اما گویا برای بسیاری از استودیو ها و شرکت ها سازنده اینطور نمیباشد.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.