Elden Ring

بازی Elden Ring را بر اساس تصاویر و ویدئو های موجود، میتوان به دو بازی نزدیک دانست. عناوین Sekiro و سری بازی های Dark Souls. حضور میازاکی در کنار جرج ار ار باعث میشود این بازی حس و حال مخصوصی داشته باشد.

آنطور که در کنفرانس خبری مایکروسافت مشحص شد، داخل این بازی شاهد همکاری دوتا از معروف ترین اشخاص هستیم. هیدتاکا میازاکی سازنده سری بازی های Dark Souls و جرج آر آر مارتین نویسنده نغمه آتش و یخ.
طی مصاحبه ی یکی از اعضای ign با میازاکی، اطلاعات جدیدی از این بازی به دست آمد. میازاکی این اثر را یک بازی نقش آفرینی سوم شخص بیان کرده است و آنرا از لحاظ گیم پلی، شبیه به Dark Souls دانسته است. این بدین معنا نیست که دقیقا قرار است گیم پلی Dark Souls را مشاهده کنیم. تنها از لحاظ ساختار و اصل گیم پلی شباهت هایی وجود دارد.
طبق حرف های میازاکی، در این بازی علاوه بر موارد ساده و کاربردی که در گیم پلی شاهد هستیم، المان های محیطی وسیعی را نیز شاهد هستیم. به نوعی Elden Ring را باید نسخه کامل تر بازی های Dark Souls تلقی کرد.
طی این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره بازی Elden Ring. در ادامه با ما همراه باشید.

DLC مورد انتظار الدن رینگ در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

تقریبا یک سال پیش بود که استودیو From software از پکیج جدید عنوان Elden Ring تحت عنوان Shadow of The Erdtree رونمایی کرد.

از آن زمان تا کنون اطلاعات خاصی درباره جزئیات این پکیج و یا حتی زمان انتشار آن توسط این استودیو منتشر نشد و روز به روز هم اشتیاق کاربران به تجربه آن بیشتر شد. اما به تازگی و با به روز رسانی صفحه استیم الدن رینگ میتوانیم متوجه شویم که روند توسعه Shadow of The Erdtree در مراحل پایانی خود میباشد.

با نگاه به صفحه استیم From Software و Bandai Namco متوجه میشویم که این دو استودیو در حال آماده سازی برای تبلیغات و بازاریابی این DLC میباشند. با به روز رسانی صفحه الدن رینگ مشاهده میکنیم که این پکیج وارد مراحل نهایی آزمون کنترل کیفی شده است. همچنین یک تیم متشکل از توسعه دهنگان داخلی فرام سافتور و تست کنندگان، در حال بررسی آن میباشند.

تنها خبر رسمی که درباره زمان انتشار این پکیج موجود میباشد، مربوط به بیانیه کودوکاوا، شرکت مادر فرام سافتور است که چندی پیش اعلام کرد Shadow of The Erdtree تا پایان سال مالی جاری یعنی 1 اوریل 2024 (13 فروردین 1403) منتشر نخواهد شد.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.