ایکس باکس سری ایکس

مدت زیادی از رویداد جذاب ایکس باکس نمیگذرد و اکنون به لطف این رویداد، فروش ایکس باکس سری ایکس، یک پیشرفت چشمگیر را به خود دیده است.

طی این مراسم شرکت Xbox از برنامه های خود برای آینده خبر داد و اعلام کرد که قرار است بازی های انحصاری جدیدی به کنسول های خود اضافه کند. عناوینی همچون Fable، Perfect Dark، Doom: The Dark Ages و Gears E-Day و این قضیه به مذاق اکثر بینندگان خوش آمد.

درست پس از این رویداد و اعلام برنامه های آینده شرکت ایکس باکس فروش کنسول Xbox Series X به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد. به نحوی که موجودی این کنسول در فروشگاه آمازون به صفر رسید و تنها مدل های دسته دو و یا بازسازی شده آن موجود میباشند. این در حالی است که اگر به فروشگاه آمازون مراجعه کنید مشاهده میکنید که رقیب آن یعنی پلی استیشن 5 به تعداد زیادی یافت میشود.

ایکس باکس سری ایکس در فروشگاه آمازون

این یک امر بی سابقه برای شرکت ایکس باکس میباشد. زیرا همیشه اوضاع به نفع پلی استیشن بوده است و اغلب اوقات فروش نسل های مختلف این کنسول کمتر از پلی استیشن بوده است. خود این اتفاق نیز باعث شده است که کاربران، بیش از پیش به خرید Xbox Series X مشتاق شوند. حتی کاربرانی که پیش از این کنسول خود را فروخته بودند، مجددا میخواهند به اکوسیستم ایکس باکس بازگردند.

باید دید آیا این روند تصاعدی میتواند باعث این شود که Xbox رقیب دیرینه خود یعنی PlayStation را پشت سر بگذارد یا خیر.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.