Assassin’s Creed

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Mirage رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی اوقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم میدهند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها کنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. خود والهالا نیز ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد. اکنون نیز نوبت Mirage میباشد تا ما را با حال و هوای بغداد آشنا کند.

میریج سیزدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ مهر ماه برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نیز نوبت Mirage میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر. اکنون نیز به زمان رونمایی از نسل جدید این بازی نزدیک میشویم.

در این مطلب میپردازیم به خبری درباره نسل آینده سری Assassin’s creed. در ادامه با ما همراه باشید.  

پیش فروش عالی اساسینز کرید شدوز

گزارش های جدید نشان از موفقیت Ubisoft در پیش فروش Assassin’s Creed Shadows دارند که در زمان کوتاهی موفق به کسب این فروش شده است.

اساسینز کرید شدوز از عناوینی بود که از زمان انتشار انتقاد ها و نظرات منفی زیادی را به خود دید. بسیاری به مخیط بازی، سبک بازی و حتی شخصیت های اصلی بازی انتقاد کردند و آنرا یک شکست تلقی میکردند. اما بر خلاف تمام این نظرات منفی، این بازی موفق شد در مدت زمان کوتاهی یک پیش فروش عالی را تجربه کند.

بر اساس گزارش Amazon، این عنوان با قیمت 15 هزار ین معادل 100 دلار، در حال حاضر پرفروش ترین عنوان Ps5 در ژاپن میباشد. این در حالی است که بسیاری از انتقاد ها از همین کشور ژاپن میباشد. اما با این حال نسخه استاندارد بازی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های پلی استیشن 5 قرار دارد. نسخه نسخه Gold آن نیز با قیمت 27 هزار ین در رده هشتم قرار دارد.

این آمار عالی تنها به ژاپن محدود نمیشود و نسخه Gold بازی در جدول 10 بازی پرفروش پلی استیشن 5 در جهان نیز در رده ششم قرار دارد. این آمار نشان میدهند که علی رغم انتقاد های فراوان، کاربران همچنان هیجان دارند تا محیط و شخصیت های جدید این سری را تجربه کنند.

Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 25 آبان ماه برای PC و کنسول های نسل نهم ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.