ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره رویداد آینده ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

امکان برگزاری رویداد جدید Xbox در اوایل سال ۲۰۲۳

یکی از نگرانی های طرفداران ایکس باکس در این مدت، سکوت این شرکت درباره پروژه ها و اهداف آینده اش بود. اکنون پس از مدتی سکوت، بر اساس اعلام یکی از اینسایدر ها اینطور به نظر میرسد که این شرکت قصد دارد در اوایل سال آینده یعنی ۲۰۲۳، رویداد جدیدی برگزار کند.

Jez Corden که یکی از اینسایدر های شرکت Xbox میباشد، اخیرا گزارشی را منتشر کرد که بیانگر این است که شرکت مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویدادی جدید در ماه های اول سال آینده میباشد. یکی دیگر از اینسایدر ها که Rand Al Thor نام دارد، در یکی از قسمت های اخیر پادکست Xbox Two، اعلام کرد که دو منبع مستقل به او خبر داده اند که شرکت مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد در اوایل سال ۲۰۲۳ میباشد. اما با این حال وی این خبر را غیر رسمی و در حد شایعه توصیف کرد.

مدیر اجرایی ایکس باکس پس از مراسم The Game Awards اعلام کرد که شرکت مایکروسافت برنامه های زیادی برای برگزاری مراسم در سال ۲۰۲۳ دارد. در کنار این عناوینی همچون Forza Motorsport 8 و Starfield و Redfall وجود دارند که مایکروسافت تاریخ انتشار آنها را نیمه اول سال آینده اعلام کرد. همچنین تعدادی از عناوین آنیده Xbox هم هستند که هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آنها اعلام نشده است. انتشار میرود علی رغم اینکه خبری رسمی وجود ندارد، اما به زودی شاهد رویداد جدید Xbox باشیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.