Halo (هیلو) 

 

مجموعه بازی های Halo را میتوان از موفق ترین بازی های مایکروسافت دانست. این بازی به کمک سبک پرطرفدار خود و گرافیک بالا در هر نسل فروش بسیار خوبی بدست آورد.

بازی های این مجموعه با ورودشان به ضنعت گیم توانسنمد به یک باره توجه همگان را جلب شرکت مایکروسافت کنند. دقیقا در سال هایی که پلی استیشن با کنسول نسل دوم خود یعنی Play station 2 یکه تازی میکرد، مایکروسافت با معرفی ایکس باکس توانست همگان را متعجب کند. آنها ادعا داشتند که ایکس باکس کنسول آینده است. تا کنون هم توانسته اند پا به پای پلی استیشن پیشرفت کنند. اما یکی از عواملی که در آن سال ها باعث شد نام ایکس باکس سر زبان ها باشد، بازی Halo یا همان هیلو بود.
هیلو را میتوان قدیمی ترین بازی انحصاری مایکروسافت دانست. بازی ای که توانست شرکت مایکروسافت را از ورشکستگی اقتصادی نجات دهد و نام ایکس باکس را به شهرت برساند. یک بازی شوتر اول شخص که وقایع آن در سیارات و کهکشان های دیگر رخ میدهند.
هیلو با گذشت سال ها و با عرضه هر نسل جدید ایکس باکس، توانست بیش از پیش کاربران را جذب خود کند. همچنین سبک مبارزه ای این بازی به مرور تقریبا شبیه به بازی های Call Of Duty و Battlefield شد. تا کنون سری بازی های هیلو توانسته اند نمرات بالایی را از منتقدان دریافت کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره Halo Infinite. در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعاتی جدید از حالت بتل‌ رویال بازی هیلو اینفینیت

در پادکست اخیر Xbox Two، جز کوردن خبرنگار وبسایت ویندوز سنترال اطلاعاتی درباره مد بتل رویال بازی Halo Infinite منتشر کرد.

گویا این مود با دیگر بتل رویال‌ های رایج تفاوت‌ هایی خواهد داشت و به مدت ۲ سال است که در حال توسعه قرار دارد. طبق بیان کوردن این مد به صورت PvPvE خواهد بود که بازیکنان در کنار رقابت با یکدیگر باید با عناصر محیطی نقشه‌ بزرگ بازی نیز دست و پنجه نرم کنند.

نقشه‌ این حالت همانند بخش کمپین بازی دارای تعدادی ساید کوئست برای تسخیر یا دفاع از نقاط با ارزش بالا و FOB ها هستند.در حال حاضر معلوم نیست که با کوچک‌تر شدن نقشه بازی نقش این FOB ها چگونه برنامه‌ ریزی میشود. همانند دیگر عناوین مولتی پلیر محبوب، بخش بتل‌ رویال هیلو از قابلیت Revive و Respawn بازیکنان برخوردار خواهد بود.

جز کوردن احتمال میدهد این مود مورد انتظار با شروع فصل سوم منتشر شود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.