بازی Hollow Knight Silksong

بخشی از شماره جدید مجله اج (Edge) به دنباله بازی هالو نایت یا همان Hollow Knight اختصاص یافته است. در این مجله اطلاعات بسیاری از بازی Hollow Knight Silksong بیان شده است. در ادامه با برخی از این مطالب با ما همراه باشید.

شخصیت قابل بازی Hornet نسیت به شخصیت نسخه اول این بازی سریعتر و آکروباتیک تر میباشد. همچنین این شخصیت صداگذاری شده است و در بازی صحبت میکند.

دشمنان و محیط های بازی Hollow Knight Silksong برای مطابقت با ویژگی های شخصیت هورنت Hornet طراحی شده اند. همچنین شاهد دشمنان پیچیده تر با دشواری بیشتری خواهیم بود.

محیط های موجود در بازی هالو نایت بسیار متنوع و گسترده تر از نسخه اول این بازی میباشند. همجنین ۱۰۰ نیمکت bench که محل سیو یا همان ذخیره سازی بازی میباشند، وجود دارد.

میزان و درجه سختی این نسخه از بازی هالو نایت، همانند نسخه اول بوده و بسیار چالش برانگیز خواهد بود. در نهایت کریستوفر لارکین باز هم وظیفه آهنگ سازی این بازی را بر عهده دارد.

بازی Hollow Knight Silksong ابتدا برای PC و سپس برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ دقیقی از انتشار این بازی معلوم نیست و هنوز اطلاعاتی در این باره وجود ندارد. همچنین سازندگان این بازی اعلام کردند که بازی بعدی آنها هالو نایت نخواهد بود و باید منتظر یک عنوان جدید باشیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها. کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.