Spider Man

اسپایدرمن را میتوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین نام ها دانست. این مجموعه با ارائه کامیک ها و فیلم های زیاد توانسته است توجه عموم مردم را به خود جلب کند. فیلم هایی که همیشه توانسته اند جزو بهترین های زمان خود باشند.

خط داستانی فوق العاده این مجموعه، اکشن های زیبا و هیجان انگیز. همه باعث محبوبیت و موفقیت هرچه بیشتر این نام شده اند. البته نقش کاراکترها و و جلوه های ویژه عالی Spider Man را نباید نادیده گرفت.

داستان کلی سری Spider Man، درباره فردی است که توسط یه عنکبوت گزیده میشود و بر حسب اتفاق دارای قدرت های خارق العاده ای میشود. در واقع آن فرد ویژگی های یک عنکبوت را بدست میاورد. مانند قدرت چسبندگی و استفاده از تار و بسیاری دیگر.

شرکت های زیادی دست به ساختن بازی های Spider Man زدند. بسیاری از آنها در این امر ناموفق بودند. خیلی از بازی های این سری توانستند فروش و محبوبیت قابل توجهی کسب کنند. نسل های جدید این بازی تقریبا همه، توانسته اند به آمار و محبوبیت خوبی برسند. اما نکته اینجاست که متاسفانه نسل جدید این بازی و در واقع بهترین آنها، فقط برای کنسول های سونی، یعنی پلی استیشن منتشر شده است.

انتقال سیو اسپایدرمن

بازی Spider Man را میتوان یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های انحصاری سونی دانست. این بازی از زمان انتشار توانسته است فروش فوق العاده ای برای Sony رقم بزند. چندی پیش خبر از ساخت نسخه ریمستر بازی Spider Man به گوش میرسید. اما متاسفانه این نسخه فقط برای کاربران PS 5 در دسترس خواهد بود. این خبر قطعی نیست. اما بر اساس گفته ها، خیلی بعید است که این نسخه برای PS 4 هم منتشر شود.

اما کسانی که میخواهند کنسول جدید پلی استیشن را تهییه کنند، میتوانند در آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider Man سیو خود را به نسخه ریمستر این بازی در PS 5 انتقال دهند. همچنین در این آپدیت، سه لباس جدید به بازی اضافه خواهد شد. انتظار می رود طی هفته های آینده این آپدیت منتشر شود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox به صورت به روز دنبال کنید.