سلام دوستان همیشگی سایت زئوکس  با یک مقاله جدید و اخرین خبر از رویدادی که داخل بازی قراره اتفاق بیفته  با شما هستیم

 

در آپدیت جدید PUBG،مرغ یا همان Chicken معروف در بازی هم برای بازنده هاست!!

خرید یوسی

قبلاً فقط ماهرترین بازیکنان PUBG: Battlegrounds می‌توانستند با حضور آخرین نفری که در یک مسابقه ۱۰۰ نفره بتل رویال می‌ایستند، از نعمت شیرین Chicken لذت ببرند. اما، به لطف یک تبلیغ جدید بین PUBG و KFC، هر بازیکنی می تواند از یک Chicken ، چه برنده یا بازنده لذت ببرد!

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی 26.1 بازی PUBG، رستوران‌های KFC (که قبلاً کنتاکی فراید چیکن نامیده می شد) در سراسر منطقه Erangel پراکنده شده و جایگزین جایگاه های سوخت بازی شده‌اند. به جای پر کردن خودرو با سوخت، بازیکنان می توانند در این فروشگاه‌ها از سطل‌های 12 تکه مرغ استفاده کنند، این یک تبلیغ بسیار هوشمندانه برای یادآوری به مردم میباشد که مرغ سرخ شده واقعاً خوشمزه است (احتمالاً به امید آنکه آنها در دنیای واقعی هم سفارش دهند).

به طرز جالبی، خوردن غذاهای مجازی با مارک KFC مزایای درون بازی دارد. خوردن سطل مرغ KFC مانند یکی از کیت‌های کمک‌های اولیه PUBG عمل می‌کند و طبق توضیحات بالینی یادداشت‌های به‌روزرسانی ۲۶.۱ از غذا خوردن، «شخصیت شما را نشان می‌دهد که هنگام مصرف از Chicken لذت می‌برد». جالب است بدانید سیب‌زمینی‌های KFC مانند بانداژ عمل می‌کنند (یک ماده شفابخش کمتر موثر) در حالی که یک نوشیدنی بدون مارک جایگزین نوشیدنی انرژی‌زای PUBG می‌شود (افزایش سرعت حرکت و تقویت شخصیت).

 

در اینجا نگاهی می اندازیم به این که این همه مصرف فست فود در عمل چگونه به نظر می رسد.

 

 

بازیکنانی که می‌خواهند مقداری KFC در PUBG دریافت کنند، می‌توانند از کیوسک درون بازی سفارش دهند و آن به شکلی جادویی برایشان ظاهر می‌شود. رستوران‌ها به نظر می‌رسد بدون پرسنل هستند که این شاید بهترین حالتی میباشد که یک شبکه فست فود را روی جزیره‌ای مملو از قتل‌عام اداره کنید.در حالی که کیسه های تحویل بسته بندی شده در سراسر مکان های KFC پخش شده است، به نظر نمی رسد که بازیکنان بتوانند یک وعده غذایی را به تیم های خود تحویل دهند (یا برای انجام این کار پاداشی دریافت کنند).

 

بخش کمتر مهیج و سرگرم کننده کراس اوور PUBG: Battlegrounds KFC این است که دسته ای از بیلبوردهای KFC را در Erangel، Miramar، Sanhok و Vikendi و همچنین بنرهای KFC را در چترهای فرود و پرچم‌های آن را بر روی هواپیماهای شروع میتوان مشاهده کرد.

از طرف دیگر، می توانید سطل مرغ KFC را نیز به عنوان کلاه بر سر خود بگذارید!!

 

اگر این نوع تجاری‌سازی بی‌سابقه طعم بدی را در دهان شما به جا می‌گذارد، نگران نباشید – ناشر کرافتن می‌گوید رویداد تبلیغاتی KFC PUBG: Battlegrounds تنها به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

 

به‌روزرسانی 26.1 بازی PUBG: Battlegrounds اکنون در نسخه رایانه‌های شخصی این بازی به صورت زنده در دسترس است. بازیکنان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس این به روز رسانی را در 19 اکتبر دریافت خواهند کرد.

امیدوار هستم از خوندن این مقاله لذت برده باشید(زئوکس یار و پشتیبان همیشگی شما)

برای خرید یوسی پابجی موبایل کلیک کنید.