ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. گویا این نسل توانست همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانسته است همچین رکوردی بزند.
شرکت مایکروسافت، هر ماه بازی هایی را به صورت رایگان و یا با تخفیف در اختیار کاربران سرویس Xbox Live Gold قرار میدهد.
در این مطلب میپردازیم به بازی های ماه نوامبر سرویس ایکس باکس لایو گلد. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی های ماه نوامبر Xbox Live Gold

به تازگی شرکت مایکروسافت از بازی های ماه نوامبر سرویس ایکس باکس لایو گلد رونمایی کرد که تنها شامل دو بازی میباشد.

این دو بازی عبارتند از:

  • > Praetorians-HD Remaster
  • > Dead End Job

این عناوین برای کاربران Xbox One و Xbox Series S & X در دسترس میباشد.

بازی Praetorians-HD Remaster از تاریخ ۱۰ آبان تا ۹ آذر ماه و با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار و بازی Dead End Job از تاریخ ۲۵ آبان تا ۲۴ آذر با قیمت ۱۶٫۹۹ دلار در دسترس کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت. کاربران در صورت تمایل میتوانند هر دوی این عناوین را با قیمت ۳۶٫۹۸ دلار تجربه کنند و در این صورت ۲۰۰۰ گیمراسکور کسب خواهند کرد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.