Warcraft

  شاید بسیاری از شما با نام Warcraft آشنایی داشته باشید. عنوانی که از زمان انتشار تا به کنون توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. بازی های خاطره انگیز. خط داستانی فوق العاده و سبک بازی عالی آن. همه دست به دست هم دادند تا این عنوان را به یکی از بهترین ها تبدیل کند.

بازی های وارکرفت در ابتدا به سبک استراتزیک بیسیک بودند. یعنی شما باید بیس یا همان مقر خود را ساخته و با استفاده از سربازان و نیروها و آپگرید ها قوی تر شوید. در این بازی ها در ایتدا با چهار نژاد از موجودات روبرو هستیم. انسان ها، ارک ها، آندد ها و الف ها. نژاد های دیگری هم وجود دارند همانند ترول ها یا دورف ها که این نژاد ها زیر گروه نژاد های اصلی میباشند. اما در وارکرفت فروزن ثرون ( Frozen Throne) نژاد جدیدی به نام Naga را خواهید دید.

بعد از مدتی سبک بازی های وارکرفت تغییر اساسی کرد. این تغییر با آمدن بازی های World Of warcraft یا wow همراه بود. دیگر خبری از آن سبک همیشگی نبود. شما در سبک جدید وارکرفت باید هیرو یا همان قهرمان خود را بسازید و با آن به انجام ماموریت ها بپردازید تا لول شما بالاتر برود و قویتر شوید.

البته اخیرا کمپانی Blizzard نسخه ی ریمستر از Warcraft III منتشر کرد. اما این نسخه ها آنطور که توقع میرفت با استقبال روبرو نشدند. همچنان تمام توجه کاربران به بازی های wow میباشد. در این مطلب میپردازیم به خبری درباره ساخت نسل آینده Warcraft. در ادامه با ما همراه باشید.            

 

 

 

بلیزارد به دنبال ساخت Warcraft IV

طراح مراحل ارشد پیشین بلیزارد، David Fried اخیرا اعلام کرد که برخی از افرادی که روی Warcraft III کار کردند هنوز در بلیزارد مشغول کار میباشند و می خواهند روی نسخه جدید وارکرفت کار کنند. که در این بین نام Samwise Didier به چشم میخورد.

تیم‌ های بلیزارد تحت رهبری جدید خود یعنی مایکروسافت، در نهایت روی پروژه‌ هایی که می‌خواهند کار خواهند کرد. بنابراین Warcraft IV دارای اولویت بالایی در لیست پروژه‌ های آینده آنها میباشد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.