بازی Kerbal Space Program 2

شاید شما با بازی Kerbal Space Program آشنایی داشته باشید. این بازی در واقع یک شبیه ساز جنگ های فضایی است. خبر انتشار نسخه دوم این بازی در سال گذشته، از غیر منتظره ترین اخبار بود.

در بازی KSP 2، وقتی شما بر روی یک سیاره جدید یا Mun (کره ای مانند ماه) فرود می آیید، فقط نباید آنرا فتح کنید و پرچم خود را در آن برافراشته کنید. شما در بازی KSP 2 میتوانید در سیاره ای که فتح کرده اید، یک جامعه و تمدن تشکیل دهید. این بازی همانند نسخه اول خود، یک شبیه ساز فضایی است. اما بسیاری از قابلیت های آن نسبت به نسل اولش، جدیدتر است.

اکنون اخباری راجع به تاخیر در انتشار بازی Kerbal Space Program 2 شنیده میشود که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

تاخیر بازی KSP 2

بازی Kerbal Space Program 2 ابتدا قرار بود در همین سال منتشر شود. اما به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا، انتشار آن تا پاییز ۲۰۲۱ به تاخیر خورد. اما چندی پیش سیمپسون (Simpson) سازنده بازی اعلام کرد که برای تجربه کردن این بازی باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کنیم. وی اعلام کرد که این تاخیر بیشتر به خاطر دست یابی به جزئیات و مشخصات بهتر است. همینطور سیمپسون گفته است که تمام تلاششان را میکنند تا این بازی هرچه سریعتر به دست کاربران برسد.

وی اظهار امیدواری کرد که بازی Kerbal Space Program 2 در بهترین حالت خود به انتشار برسد. قابل ذکر است که این بازی فعلا برای PC و PS 4 و Xbox one منتشر میشود و خبر دقیقی مبنی بر انتشار آن برای کنسول های نسل نهمی وجود ندارد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.