Warcraft

شاید بسیاری از شما با نام Warcraft آشنایی داشته باشید. عنوانی که از زمان انتشار تا به کنون توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. بازی های خاطره انگیز. خط داستانی فوق العاده و سبک بازی عالی آن. همه دست به دست هم دادند تا این عنوان را به یکی از بهترین ها تبدیل کند.

بازی های وارکرفت در ابتدا به سبک استراتزیک بیسیک بودند. یعنی شما باید بیس یا همان مقر خود را ساخته و با استفاده از سربازان و نیروها و آپگرید ها قوی تر شوید. در این بازی ها در ایتدا با چهار نژاد از موجودات روبرو هستیم. انسان ها، ارک ها، آندد ها و الف ها. نژاد های دیگری هم وجود دارند همانند ترول ها یا دورف ها که این نژاد ها زیر گروه نژاد های اصلی میباشند. اما در وارکرفت فروزن ثرون ( Frozen Throne) نژاد جدیدی به نام Naga را خواهید دید.

بعد از مدتی سبک بازی های وارکرفت تغییر اساسی کرد. این تغییر با آمدن بازی های World Of warcraft یا wow همراه بود. دیگر خبری از آن سبک همیشگی نبود. شما در سبک جدید وارکرفت باید هیرو یا همان قهرمان خود را بسازید و با آن به انجام ماموریت ها بپردازید تا لول شما بالاتر برود و قویتر شوید.

البته چندی پیش کمپانی Blizzard نسخه ی ریمستر از Warcraft III منتشر کرد. اما این نسخه ها آنطور که توقع میرفت با استقبال روبرو نشدند. همچنان تمام توجه کاربران به بازی های wow میباشد. در این مطلب میپردازیم به خبری درباره ساخت نسل جدید World of Warcraft. در ادامه با ما همراه باشید.    

 

 

 

تریلر زمان عرضه نسخه Dragonflight بازی ورد آف وارکرفت منتشر شد

به تازگی به دلیل نزدیک شدن به زمان انتشار عنوان World of Warcraft Dragonflight، شرکت Blizzard از تریلر زمان عرضه این بازی رونمایی کرد که د رانتهای همین مطلب میتوانید مشاهده کنید.

در این تریلر شاهد رقابت اژدها سواری یک دورف و یک ترول میباشیم و در ادمه با نژاد های مختلف اژدها و همچنین کلاس قابل بازی Dracthyr Evoker آشنا میشویم.

در عنوان جدید ورد آف وارکرفت که در واقع روایت داستانی پس از نسخه Shdowlands را بیان میکند، علاوه بر محتوای جدید، شاهد وجود مکانیزم های جدید همانند اژدها سواری و همچنین امکانات بیشتر برای ارتقا و بهبود کلاس ها میباشیم که لذت بازی را برای کاربران بیش از پیش میکند.

بازی World of Warcraft Dragonflight در تاریخ ۷ آذر ماه برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

در صورت تمایل میتوانید تریلر را با کیفیت های محتلف در آپارات مشاهده و دانلود کنید.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.