The Medium

در جریان نمایش بازی های کنسول ایکس باکس، استودیو بلوبر تیم ( Bloober Team) از یک بازی جدید رونمایی کرد. این بازی The Medium نام داشت. مدیوم توانست با سبک و گیم پلی خود توجه بسیاری را جلب خود کند.

این بازی همانطور که پیداست در ژانر وحشت میباشد و بتوان آنرا در نگاه اول شبیه به بازی Silent Hill دانست. بازی مدیوم همانطور که از اسمش مشخص است درباره ی زنی است که یک واسطه روحی است. معنای مدیوم هم همین است. او قدرت این را دارد که بین دنیای انسان ها و ارواح ارتباط برقرار کند.

در بازی مدیوم، شما میان کلیساهایی میروید که محیطی قدیمی و بسیار ترسناک دارند. شخصیت ما در این بازی تصاویر اذیت کننده ای از مرگ یک نوزاد را میبیند و به دنبال یافتن جواب، به یک استراحتگاه رفته و به دنبال حل معما خواهد بود. بازی مدیوم یک تجربه متفاوت برای کاربران رقم خواهد زد. شما باید خود را به جای یک شخص با قدرت های ماورایی بگذارید که توانایی ارتباط با عالم ارواح را دارد. این بازی به گفته سازندگان میتواند یک تجربه کاملا جدید را برای بازیکنان فراهم میکند.

اکنون گویا بازی The Medium در انتشارش با تاخیر مواجه شده است. در ادامه به این خبر میپردازیم. با ما همراه باشید.

تاخیر در انتشار بازی مدیوم

بازی مدیوم به علت مشکلات پیش آمده به خاطر ویروس کرونا، قرار است کمی با تاخیر روبرو شود. بازی The Medium در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ معادل ۹ بهمن ماه، منتشر میشود.

استودیوی بلوبر ادعا داشته است که این تاخیر باعث نمیشود که اطلاعاتی منتشر نشود. بلکه قوی تر از قبل ادامه خواهند داد و از بازیکنان خواسته است تا گوش به زنگ بمانند. طبق گفته این استودیو، این بازی قرار است یکی از بهترین تجربه های آنها باشد و لذت و هیجان و ترس زیادی را به مخاطب منتقل میکند.

لازم به ذکر است که این بازی انحصاری مایکروسافت است و فقط برای نسل جدید ایکس باکس و PC در دسترس است.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.