شرکت Take Two

شرکت Take two یا همان تیک تو، یک شرکت چند ملیتی است که دفتر آن در آمریکا قرار دارد. این شرکت صاحب برخی استودیو های به نام مانند RockStar Games و ۲K Games می باشید و میتوان گفت تاثیر به سزایی در ساخت و فروش بازی هایی همچون Grand Theft Auto و Red Dead Redemption داشته است. شرکت تیک تو سابقه ی خیلی خوب و درخشانی در صنعت گیم دارد و قرار است بهتر هم شود.

همچنین از دیگر اثار شرکت تیک تو میتوان به عناوین زیر اشاره کرد. Bully , BioShock , Mafia , Boarder lands , Max Payne , بازی La Nore و بسیاری دیگر از بازی هایی که توانستند مطرح شوند.

شرکت Codemasters

شرکت Codemasters یک شرکت بریتانیایی است که کار آن، توسعه بازی های ویدئویی است. ۵۰ درصد سهام این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت هندی خریداری شد. در همان سال بازی Lord Of The Rings Online به صورت رایگان انتشار یافت.

در سال ۲۰۱۲ هم قرار شد که بازی های ریسینگ این شرکت تحت عنوان Codemasters Racing شناخته شوند. از آن موقع بازی های ریسینگ مطرحی همچون F1 و Dirt توسط این شرکت عرضه شد

اکنون اخباری راجع تصاحب شرکت Codemasters توسط شرکت Take Two به گوش میرسد که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید شرکت Codemasters توسط تیک تو

چندی پیش خبری مبنی بر خرید شرکت Codemasters توسط Take Two به گوش می رسید. اکنون پس از چند روز این خبر به صورت رسمی تایید و منتشر شد.

دو شرکت Codemasters و Take Two، با رقمی حدود ۹۸۰ میلیون دلار به توافق رسیدند. Codemasters در آینده تحت برند ۲K در شرکت Take Two مشغول به کار خواهد شد. این قرارداد در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ نهایی خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.