Call of Duty

 

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره بازی Call Of Duty. در ادامه با ما همراه باشید.

تعهد مایکروسافت برای عرضه عنوان کالاف دیوتی در پلتفرم های نینتندو و استیم تا ۱۰ سال آینده

رئیس شرکت ایکس باکس طی یک توییت اعلام کرد که در صورت تکمیل قرارداد اکتیویژن بلیزارد، تعهد میدهد که عنوان Call of Duty تا ۱۰ سال آینده هم برای پلتفرم های نینتندو و استیم عرضه خواهد شد.

فیل اسپنسر به صورت رسمی در توییتر، تعهد خود و شرکت ایکس باکس را مبنی بر عرضه عنوان کالاف دیوتی برای نینتندو و استیم تا ۱۰ سال آینده اعلام کرد. همچنین وعده داد که علاوه بر کالاف دیوتی، عناوین دیگر هم همچنان برای دیگر پلتفرم ها منتشر خواهند شد. این در حالی است که چندی پیش شرکت سونی اعلام کرد که در صورت تکمیل قرارداد اکتیویژن مایکروسافت، عناوینی همچون کالاف دیوتی تماما به انحصار ایکس باکس در می آیند.

لارم به ذکر است آخرین باری که یکی از عناوین Call of Duty برای نینتندو منتشر شد، سال ۲۰۱۳ بود که نسخه Ghost برای Wii U به بازار عرضه شد و بازیکنان میتوانستند با دسته های Wii هدف گیری و شلیک کنند. با وجود تمام این ها، هنوز مشخص نیست که اولین بازی کالاف دیوتی، در چه زمانی برای نینتندو عرضه خواهد شد.

فیل اسپنسر درباره این موضوعات با  The Washington Post هم مصاحبه کرد و گفت:

“زمانی که وارد روند برنامه خود شویم، قصد داریم به طور همزمان، یک نسخه جدید از عنوان Call of Duty برای پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو منتشر کنیم”

این نکته هم قابل ذکر است که اخرین مهلت برای جلوگیری از قرارداد اکتیویژن بلیزارد، تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ میباشد و اگر تا آن زمان اتفاقی رخ ندهد، این قرارداد نهایی خواهد شد.

اسپنسر در ادامه اظهارات خود در جواب به اینکه آیا سوییچ قادر به اجرای چنین عنوانی خواهد بود یا خیر بیان کرد:

ما چنین کاری را برای ماینکرفت هم انجام میدهیم و اطمینان حاصل میکنیم که این بازی بدون نقص روی نینتندو اجرا خواهد شد. کالاف دیوتی و ماینکرفت بازی های متفاوتی میباشند، اما قصد ما هدف قرار دادن پلتفرم های متفاوت میباشد”

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.