Elden Ring

بازی Elden Ring را بر اساس تصاویر و ویدئو های موجود، میتوان به دو بازی نزدیک دانست. عناوین Sekiro و سری بازی های Dark Souls. حضور میازاکی در کنار جرج ار ار باعث میشود این بازی حس و حال مخصوصی داشته باشد.

آنطور که در کنفرانس خبری مایکروسافت مشحص شد، داخل این بازی شاهد همکاری دوتا از معروف ترین اشخاص هستیم. هیدتاکا میازاکی سازنده سری بازی های Dark Souls و جرج آر آر مارتین نویسنده نغمه آتش و یخ.
طی مصاحبه ی یکی از اعضای ign با میازاکی، اطلاعات جدیدی از این بازی به دست آمد. میازاکی این اثر را یک بازی نقش آفرینی سوم شخص بیان کرده است و آنرا از لحاظ گیم پلی، شبیه به Dark Souls دانسته است. این بدین معنا نیست که دقیقا قرار است گیم پلی Dark Souls را مشاهده کنیم. تنها از لحاظ ساختار و اصل گیم پلی شباهت هایی وجود دارد.
طبق حرف های میازاکی، در این بازی علاوه بر موارد ساده و کاربردی که در گیم پلی شاهد هستیم، المان های محیطی وسیعی را نیز شاهد هستیم. به نوعی Elden Ring را باید نسخه کامل تر بازی های Dark Souls تلقی کرد.
طی این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره DLC بازی Elden Ring. در ادامه با ما همراه باشید.

جزئیات جدید دی ال سی Shadow of The Erdtree عنوان الدن رینگ

به تازگی هیدتاکا میازاکی، کارگردان عنوان Elden Ring، جزئیات جدیدی از خط زمانی Shadow of The Erdtree و همچنان روش ورود به آنرا اعلام کرد.

یکی از روش های جالبی که در بازی های استودیو FromSoftware وجود دارد، این است که شما متیوانید به صورت مستقیم از داخل بازی وارد DLC جدید شوید. مثلا از طریق یک غار مخفی و یا یک تابلو. اکنون نیز بر اساس صحبت های میازاکی، مشخص شد که قرار است در الدن رینگ نیز شاهد این قضیه باشیم. وی اعلام کرد:

“شما برای ورود به Shadow of The Erdtree باید ابتدا دو باس Mohg Lord of Blood و Radahn Starbreaker را شکست دهید. پس از آن نیز با استفاده از Withered Arm و یا Large Cracked Cocoon وارد این DLC شوید”

وی در ادامه صحبت های خود درباره خط زمانی این DLC اعلام کرد که نه در آینده خواهد بود و نه در گذشته. بلکه دقیقا در همان خط زمانی داستان بازی میباشد. این مورد بر خلاف بسیاری از عناوین گذشته FromSoftware میباشد که پس از ورود به DLC وارد یک خط زمانی متفاوت میشدید.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.