ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره قرارداد اکتیویژن بلیزارد ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

تبدیل Xbox به قطب بازی های شوتر کنسول در صورت عقد قرارداد اکتیویژن بلیزارد

شرکت سونی طی یک بیانیه، به رگیولاتور ها اعلام کرد که در صورت تکمیل قرارداد اکتیویژن بلیزارد ایکس باکس، این کنسول تبدیل به یک قطب اصلی برای بازی های شوتر کنسول میشود.

سونی به شدت معتقد است که با تکمیل این قرارداد و ادغام این شرکت ها با یکدیگر، صنعت بازی تهدید و انحصاری میشود و تمام این اتفاق ها تماما به سود مایکروسافت خواهد بود. سونی به سازمان تنظیم بازار بریتانیا اعلام کرد که با تکمیل این قرارداد، شرکت مایکروسافت به صورت رسمی تعداد بسیاری از عناوین شوتر اول شخص پرطرفدار از جمله Call of Duty را در اختیار خواهد داشت که فقط این عنوان تا کنون به تنهایی بیشتر از ۳۱ میلیارد دلار درآمد داشته است.

سونی اینطور بیان کرد که:

“پس از تکمیل این قرارداد، شرکت Xbox به فروشگاه و منبعی برای بازی های شوتر اول شخص همچون Halo، Gears of War، Call of Duty و بسیاری دیگر، تبدیل خواهد شد. بعد این اتفاق شرکت Xbox از فشار سنگین رقابت در این ژانر ها رها میشود”

بازی هایی که پس از عقد این قرارداد تحت مالکیت مایکروسافت قرار میگیرند بدین صورت خواهند بود:

  • > Halo
  • > Gears of War
  • > Call of Duty
  • > Overwatch
  • > Wolfenstein
  • > Prey
  • > Quake
  • > Doom
  • > Perfect Dark

باید دید که آیا دلایل فوق میتواند رگیولاتور ها را متقاعد کند یا خیر. در صورت انتشار اخبار بیشتر درباره این موضوع، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.