بازی Skyrim

اگر از دوستداران بازی های سبک نقش آفرینی هستید، حتما اسم بازی Skyrim را شنیده اید. به اطمینان اسکایریم را میتوان یکی از بهترین بازی های این سبک دانست.

بازی اسکایریم یکی از بازی های موفق استودیو بتزدا Bethesda است. این استودیو از زمان تشکیل، توانسته است بازی هایی تولید کند که اکثرا هم توانسته اند موفق باشند و فروش و محبوبیت خوبی رقم بزنند.

یکی از بهترین و معروف ترین آنها هم همین بازی اسکایریم است. این بازی را میتوان یکی از موفق ترین بازی های چند سال گذشته دانست که با توانایی هایی که در بازی به کاربران میدهد، آنان را جذب خود میکند. هنوز هم اسکایریم طرفداران زیادی دارد و بسیاری مشغول بازی کردن آن میباشند. همچنین بسیاری دست به انجام تغییراتی بر روی آن میزنند. در ادامه میپردازیم به یکی از بهترین ماد هایی که برای Skyrim ساخته شده است. با ما همراه باشید.

مادر Sekiro برای Skyrim

به تازگی بسیاری از افراد دست از سراسر دنیا به ساخت ماد هایی برای این بازی زده اند. یکی از خوش ذوق ترین این افراد InpaSkyrim بوده که اخیرا توانسته ماد جالبی را برای این بازی بسازد.

در سال ۲۰۱۹ بازی Sekiro: Shadow Die Twice معرفی شد. این بازی به قدری عالی بود که توانست عنوان بهترین بازی سال را کسب کند. یک بازی سوم شخص که با کمی چاشنی تخیل، توانسته است نظر های زیادی را به خود جلب کند.

اکنون InpaSkyrim توانسته است ماد این بازی هیجان انگیز را برای اسکایریم بسازد. از جمله تغییرات میتوان به بهبود انیمیشن بازی، حرکات پلیر و مکانیزم ها اشاره کرد. علاوه بر این ها، حرکات دشمنان نیز بهبود یافته و دستخوش تغییرات شده است. همچنین شاهد HUD اختصاصی ماد برای این عنوان هستیم.

بازی Skyrim را میتوانید در تمامی پلتفرم ها به غیر از گوشی داشته باشید. اما اگر به دنبال نصب ماد هستید، باید بگوییم که ماد ها فقط برای نسخه PC قابل اجرا میباشند.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.