مایکروسافت

 

مایکروسافت را میتوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا دانست. در واقع Microsoft را باید فرا تر از یک شرکت دانست. این ابرشرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی آن در کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در زمیته های فراوانی فعالیت دارد.

نرم افزار، سخت افزار، وسایل برقی و اینترنت و خدمات شبکه های اجتماعی. همگی از موارد فعالیت این ابر شرکت میباشند. اما معروف ترین فعالیت های Microsoft، کنسول های بازی و بازی های ویدئویی آن است. اکثرا هم شاید این شرکت را به کنسول ها و بازی هایش بشناسند.
کنسول های پرطرفدار و پرفروش ایکس باکس (Xbox) که توانسته است اند به خوبی این برند را در جهان مطرح کنند. بازی های انحصاری فوق العاده ای همچون: Halo و Forza Horizon و Forza Motorsport و بسیاری دیگر که حتما تا کنون نام آنها را به کرار شنیده اید.
یکی از سرویس های شرکت Microsoft که توانسته است فراتر از انتظار ظاهر شود، سرویس گیم Game Pass میباشد. این سرویس در وقع به کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و همینطور کاربران PC اجازه میدهد تا در مدت زمان مشخص شده و به صورت نامحدود به بازی های تعیین شده این سرویس دسترسی داشته باشند و بتوانند بازی های مختلف را تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی که درباره مایکروسافت منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت Microsoft یکی از برترین های بازی‌ های ویدیویی را جذب کرد

چندی پیش خبری مینی بر شایعه همکاری Microsoft و کوجیما منتشر شد. بر اساس جدید ترین ادعای آقای جف گراب ژورنالیست معتبر صنعت ویدیو گیم، کمپانی مایکروسافت اقای هیدیو کوجیما خالق سری افسانه ای متال گیر سالید را برای همکاری در یک پروژه انحصاری جذب کرده است و بعید است این قرارداد همکاری به سرانجام نرسد.
براساس گفته های وی هر دو طرف به این همکاری علاقه بسیاری دارند. همچنین این پروژه از تکنولوژی پردازش ابری استفاده میکند.
شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.