Call of Duty

 

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Black Ops Cold War، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره نسل جدید بازی Call Of Duty Warzone. در ادامه با ما همراه باشید.

نسخه موبایل کالاف دیوتی وارزون تا اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

یکی از اینسایدر ها در توییتر خود اعلام کرد که شرکت اکتیویژن تا اواخر سال ۲۰۲۲ قصد ساخت نسخه موبایل Call of Duty Warzone را دارد.

اکتیویژن پیشتر خبر ساخت محصول جدید این سری را اعلام کرد. اما اطلاعاتی مانند نام و یا تاریخ انتشار دقیق را مشخص نکرد.

لازم به ذکر است این اخبار هنوز در حد شایعه میباشند. به محض انتشار اخبار دقیق تر و بیشتر آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.