بازی Devil May Cry

بازی Devil May Cry را میتوان یکی از هیجان انگیز ترین و بهرین بازی ها دانست. این بازی با سبک مبارزات فانتزی زیبا و در عین حال هیجان انگیز خودش، حس فوق العاده ای را به مخاطب خود القا میکند. داشتن قدرت های خارق العاده، گرافیک خوب هر نسل در زمان خودش و باس فایت های نفس گیر. همگی از عواملی هستند که باعث میشوند این بازی به دل مخاطب بنشیند.

گیم پلی بازی DMC به شدت اعتیاد آور است. با وجود خط داستانی عالی این بازی و اتفاقاتی که در طول بازی رخ میدهد، هر بازیکنی علاقه مند به این بازی میشود. میتوان گفت دو دهه ای هست که این بازی پا به دنیای گیم گذشته است.

در هر نسل از بازی های DMC شما هدایت یکی شخصیت را بر عهده دارید که هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را دارد. تا کنون ۵ نسل از بازی های DMC را شاهد بوده ایم. نسخه پنجم و آخر این بازی هم به تازگی منتشر شد. چندی بعد از آن هم نسخه ای ویژه از همان نسل منتشر شد که تفاوت های محسوسی با نسخه عادی داشت.

اکنون نمرات این بازی که تحت عنوان Devil May Cry Special Edition است منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

نمرات منتشر شده بازی DMC

بازی DMC برای کنسول نسل جدید، نسخه ویژه ای از اخرین نسخه خود را انتشار میدهد. این نسخه تحت عنوان Devil May Cry Special Edition روانه بازار خواهد شد.

این بازی تا کنون توانسته است از ۱۰ رای موجود، امتیاز ۸۶ را کسب کند. این امتیازات معمولا دچار تغییرات میشوند. ممکن است با اقزایش تعداد رای ها این نمره تغییر کند. باید ببینیم نمرات این بازی در ادامه چگونه خواهد بود.

کاربران میتوانند در تاریخ ۲۲ آبان این بازی را برای PS 5 و Xbox Series X/S تجربه کنند.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.