پلی استیشن

 

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانست پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با عرضه هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی محضول PSVR پلی استیشن. در ادامه با ما همراه باشید.

پتنت جدید PSVR به بازیکنان Play Station قابلیت اسکن‌ کردن اشیا دنیای واقعی را می‌ دهد

سونی به تازگی یکی از فناوری‌ های جدید خود را بروز کرد که در آن به اضافه‌ کردن اشیا از دنیای واقعی به مجازی اشاره میکند.
بازیکنان احتمالا خواهند توانست تا اشیا مورد نظر خود را به شبیه‌ سازها و یا حتی بازی‌ های مختلف اضافه کنند.
سونی برای اولین بار این پتنت پلی استیشن را در تابستان به ثبت رساند. با این حال پس از طرح سوالاتی از سوی یکی از شرکت‌ هایی که برروی این پتنت کار می‌کند مجبور شد این هفته جزئیات جدید را بازبینی و ارائه دهد.
شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.