Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری بازی محبوب میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Origins. در ادامه با ما همراه باشید.        

کارگردان نسخه Origins سری بازی های اساسینز کرید از یوبیسافت خارج شد

خروج کارگردانان، تهیه کنندگان و نویسندگان بازی ها از استودیو و شرکت های ناشر امری تقریبا رایج میباشد. البته که اخیرا بیشتر شاهد اینگونه اخبار هستیم. اکنون نیز مطلع شدیم که کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins از شرکت یوبیسافت خارج شده است.

جین گسدون، یکی از اعضای قدیمی شرکت Ubisoft، پس از دو دهه فعالیت در شعبه مونترال این شرکت، اعلام کرد که قصد دارد از این کار کناره گیری کند. وی که علاوه بر نسخه Origins، سابقه کارگردانی Black Flag را نیز در کارنامه خود دارد، از با سابقه ترین افراد این شرکت فرانسوی بود و همانند تعداد دیگری از کارکنان این شرکت تصمیم گرفت که از آن خارج شود.

گسدون طی خبری در لینکدین خود ضمن تشکر از تمامی اعضای شرکت یوبیسافت بابت تمامی این سال ها، اعلام کرد که قصد خروج از این شرکت را دارد. اما مدتی قبل وی در حساب خود خبر از کار روی یک پروژه جدید داد که شباهت هایی با بازی Minecraft دارد و یوبیسافت قصد دارد آنرا برای پلتفرم های Ps5 و Xbox Series S/X منتشر کند. در حال حاضر اطلاعاتی از این پروژه وجود ندارد و از آنجایی که اخیرا این شرکت تعدادی از پروژه های خود را متوقف کرد، باید دید آیا سرانجام این بازی هم مانند بقیه خواهد شد یا خیر.   

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.