ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره کارت های حافظه جانبی جدید ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

عرضه کارت حافظه های جانبی ارزان برای کنسول های نسل نهم Xbox

اخیرا اخباری مبنی بر عرضه کارت حافظه های ارزان قیمت تر برای کنسول های نسل نهم ایکس باکس به گوش میرسد. گویا این بار این وظیفه بر عهده وسترن دیجیتال میباشد و قصد دارد این کار را با قیمت کمتری نسبت به سیگیت انجام دهد.

بر اساس این اخبار، شرکت مایکروسافت مدتی است که در حال آماده سازی کارت های حافظه جدید توسط شرکت های مختلف برای کنسول های نسل نهم خود میباشد. به تازگی یک کارت اکسپنشن یک ترابایتی برای کنسول های Xbox Series S/X در سایت Best Buy مشاهده شد که نخستین کارت حافظه این کنسول میباشد که توسط سیگیت ساخته نمیشود. همچنین این کارت حافظه برچسب قیمتی 179.99 دلاری دارد.

قریب به سه سال پیش بود که شرکت مایکروسافت، همزمان با عرضه کنسول های نسل نهم خود، از کارت های حافظه جانبی جدید خود که توسط سیگیت به عرضه رسید نیز رونمایی کرد. این کارت ها در حافظه های 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه شدند که قیمت نسخه 1 ترابایت آن 219.99 دلار بود. این رقم نسبت به مورد مشابه برای کنسول پلی استیشن 5 و همچنین کارت های جدید شرکت وسترن دیجیتال بیشتر میباشد.

هرچند که آگهی کارت حافظه های جدید از وبسایت مذکور پاک شد، اما انتظار میرود که به زودی شاهد رونمایی رسمی شرکت مایکروسافت از این کارت های حافظه جانبی باشیم. هرچند که 179.99 دلار رقم کمی نمیباشد، اما عرضه این کارت ها با قیمت کمتر میتواند به تعدیل بازار کمک کند.

در حال حاضر اطلاعات رسمی از این کارت های حافظه موجود نمیباشد و هیچ چیز موثق نیست. اما به محض انتشار اخبار و جزئیات بیشتر، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.