FIFA 21

FIFA یکی از بهترین بازی های فوتبالی که تا کنون ساخته شده است. اگر شما جزو علاقه مندان به فوتبال هستید، حتما تا کنون اسم بازی FIFA را شنیده اید. بازی های فوتبالی زیادی تا کنون عرضه شده اند اما هیچکدام به اندازه فیفا موفق نبوده اند. این بازی با هر نسل خود توانسته است بیشتر و بیشتر علاقه مندان را به خود جذب کند. اکنون نیز نوبت به نسل جدید آن، یعنی FIFA 21 رسیده است.

در نگاه اول به نسل جدید این بازی، شابد متوجه تفاوت زیادی نسبت به نسل قبل نشوید. اما اگر کمی به جزئیات توجه کنید به راحتی میتوانید تفاوت ها را مشاهده کنید. بهبود گیم پلی، افزایش گرافیک و بهبود حرکات بازیکنان و توپ. همه را با کمی دقت میتوانید مشاهده کنید.

بازی FIFA را میتوان یکی از موفق ترین بازی های شرکت EA دانست. شاید تنها رقیب این بازی، PES باشد. یکی دیگر از بازی های فوتبالی موفق در چند سال اخیر. اما PES هم هیچگاه نتوانست فروش و محبوبیت FIFA را داشته باشد. اما این به معنای بد بودن آن نمیشود و آن هم مخاطبان خود را دارد که کم هم نیستند.

اکنون تاریخ انتشار نسل جدید فیفا یعنی FIFA 21 برای پلتفرم ها مشخص شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخ انتشار FIFA 21

بازی FIFA 21 هم اکنون برای کنسول های فعلی یعنی Play Station 4 و Xbox One، در دسترس است. همینطور برای PC. اما کمی دیرتر برای کنسول های مسل نهمی منتشر میشود.

شرکت EA تاریخ انتشار را ۴ دسامبر (۱۴ آدر) اعلام کرده است.

کسانی که بازی FIFA 21 را دارند میتوانند به کمک برنامه Dual Entitlement، اپدیت های جدید این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. البته فقط تا زمان انتشار FIFA 22.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.