پلی استیشن

 

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر که همه و همه به محبوبیت و فروش این کنسول می فزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر پا به پای Play Station پیشرفت میکند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با آمدن هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدید درباره امکان مشاهده آمار فردی کاربران پلی استیشن در ادامه با ما همراه باشید.

کاربران PlayStation میتوانند آمار سال ۲۰۲۲ خود را مشاهده کنند

شرکت سونی همانند سال های گذشته، وبسایتی را به نام PlayStation Wrap-Up 2022 راه اندازی کرد که در آن کاربران پلی استیشن میتوانند آمار فردی خود را در سال ۲۰۲۲ مشاهده کنند. آماری همچون تعداد تروفی ها، تعداد بازی هایی که در سرویس Ps Plus بازی کردند و تعداد ساعاتی که در بازی سپری کردند. این آمار به غیر از تعداد بازی های سرویس Ps Plus، در بخش پروفایل در کنسول Ps5 قابل دسترس میباشد.

یکی از قابلیت هایی که در این وبسایت وجود دارد قابلیتی مشابه با Apple Music Replay و Spotify Wrapped میباشد که هر سال در شبکه های مجازی به شدت محبوب میشود. با این قابلیت موزیک هایی که توسط کاربر بیشترین تعداد پلی را داشته اند، به صورت مجموعه ای از تصاویر و همانند یک آلبوم ظاهر میشوند که قابلیت اشتراک هم دارند. همچنین افرادی که Wrap Up امسال را تماشا کنند، یک کد برای تصویر پروفایل استروبات دریافت خواهند کرد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.