پلی استیشن

 

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر مجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانست پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با عرضه هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره رویداد جدید پلی استیشن در ادامه با ما همراه باشید.

برگزاری رویداد جدید PlayStation در ماه سپتامبر

 

پس از اعلام سونی مبنی بر عدم حضور در رویداد Gamescom 2022 که در این هفته برگزار میشود، اکنون شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد جدید پلی استیشن در ماه آینده به گوش میرسد. Dust Golem، یکی از اینسایدر های مطرح که قبلا هم اخبار زیادی را زودتر از اعلام رسمی فاش کرده است، اکنون اینطور بیان میکند که رویداد بعدی PlayStation در ماه آینده میلادی یعنی سپتامبر برگزار خواهد شد. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که سونی این مراسم را طی دوسال اخیر در ماه سپتامبر برگزار کرد. پس خیلی دور انتظار نیست که امسال هم اینطور باشد.

در خصوص محتوای این رویداد هنوز اخبار موثقی در دسترس نیست. اما Dust Golem معتقد است که عنوان Helldivers 2 یکی از عناوینی میباشد که در این مراسم شاهد آن خواهیم بود. به محض انتشار اخبار بیشتر و دقیق تر درباره این مراسم، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.